افزایش دوباره قیمت دلار در معاملات امروز بازار

تهران (پانا)- معاملات امروز بازار ارز درحالی آغاز شد که نرخ ارزها و به ویژه دلار از بالاترین نرخ‌های دیروز بالاتر بود و معاملات از 5 هزار و 820 تومان آغاز شده است و شنیده‌های بازار حاکی است نرخ دلار از 6 هزار تومان عبور کرده است.

کد مطلب: ۸۱۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دوباره قیمت دلار در معاملات امروز بازار

بعد از نوسانات شدید دیروز بازار ارز امروز معاملات با ۵۸۲۰ تومان آغاز شد. اگر چه برخی شنیده‌ها از دلار ۶هزارتومانی در بازار حکایت دارد، اما این نرخ در بازار عملیاتی نمی‌شود و خرید و فروش‌ها در حجم پایین با نرخ ۵۷۰۰ تا ۵۷۵۰ در حال انجام است.

نرخ دلار در بازار آزاد چیزی حدود ۵۷۰۰ تا ۵۷۵۰ عملیاتی شده است در حالی که برخی شنیده‌ها از دلار ۶ هزارتومانی خبر داده‌اند که عملا در بازار معامله نمی‌شود.

هم اکنون دلار صرافی‌ها با ۹ تومان افزایش به ۴۹۵۹ تومان رسیده است. همچنین هر یورو با ۴۲۵تومان افزایش از آغاز معاملات امروز ۶۹۷۵ تومان در صرافی های غیربانکی و ۶۰۸۴ تومان در صرافی های بانکی معامله می شود.هر لیر ترکیه ۱۵۰۰ تومان، درهم امارات ۱۵۸۰ تومان و یوآن چین هزار تومان است.

در معاملات امروز دوشنبه بازار آزاد تهران سکه طرح جدید با ۱۶ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۹۵۱ هزار تومان معامله می شود. هر سکه طرح قدیم یک میلیون و ۸۷۳ هزار تومان، نیم سکه ۹۲۴ هزار تومان، ربع سکه ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی و ۳۵۷ هزار تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار