پیشنهاد همکاری به بسیج سازندگی برای رفع کمبود 5 هزار کلاس درس در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به فعالیت های سازندگی و مردم یاری سپاه، آموزش و پرورش نیازمند یاری این نهاد در موضوع احداث مدارس جدید و رفع مشکل کمبود فضای اموزشی در سطح استان است.

کد مطلب: ۸۱۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد همکاری به بسیج سازندگی برای رفع کمبود 5 هزار کلاس درس در   آذربایجان غربی

«ابراهیم محمدی» امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بمنظور رفع معضل کمبود بیش از 5هزار کلاس درس در استان آذربایجان غربی، آماده همکاری دوجانبه با بسیج سازندگی سپاه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: مکان یابی صحیح در امر احداث مدارس جدید و توجه به نیاز مناطق امری ضروری است و منجر به تحقق عدالت آموزشی خواهد شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: مشارکت سازنده در مرمت و زیباسازی مدارس در قالب طرح هجرت بسیج سازندگی همواره مدنظر مسوولان آموزش و پرورش بوده است.

وی با بیان اینکه بخش عملی درس آمادگی دفاعی باید با قوت و برنامه ریزی منسجم اجرا شود؛ افزود: سال گذشته بیش از 88 هزار دانش آموز نهم و دهم متوسطه استان در برنامه میدان تیر حضور فعال داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: توجه ویژه به ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان در کلیه برنامه ی آموزشی و پرروشی باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مربیان آمادگی دفاعی و استفاده از افراد علاقه مند به این حوزه در الویت آموزش و پرورش قرار دارد؛ افزود: سال گذشته تعداد 500 معلم استان با شیوه های جدید آمادگی دفاعی آشنا شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار