اختصاص اعتبارات جدید عمرانی در سفر استاندار ایلام به ایوان

ایلام ( پانا ) -استاندار ایلام و هیات همراه برای دیدار با مردم شهرستان ایوان به این منطقه سفر کردند.

کد مطلب: ۸۱۱۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص اعتبارات جدید عمرانی در سفر استاندار ایلام به ایوان

سلیمانی دشتکی درابتدای این سفر از مزار شهدای گمنام دیدن و با اهدای شاخه‌های گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی سپس با حضور در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان ایلام و کمیته برنامه ریزی شهرستان ایوان با اختصاص اعتبارات برای ایجاد و تکمیل کنارگذر ایوان به طول ۹کیلومتر با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان، موافقت کرد.
در این جلسه استاندار ایلام همچنین با اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان به عمران شهری ایوان، اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان به مهار آب‌های سطحی و نیز ۵۰۰ میلیون تومان به تکمیل پروژه مسجد جامع شهر ایوان، موافقت به عمل آورد.
قرار شد برای احداث پارک جنگلی سراب ایوان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، برای تکمیل و روکش آسفالت مسیر زرنه به سومار ۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان، و روشنایی و تکمیل تونل اربعین (قلاجه) تا پایان شهریور امسال ۲۲ میلیارد تومان اختصاص داده شود.
در این جلسه برای تکمیل راه روستایی پلیه به گیلانه با پیگیری مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ۶ دستگاه ماشین از طرف سازمان عشایری کشور و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف استان، اختصاص داده شد.‏
پیش از تشکیل این جلسه استاندار ایلام با شماری از مردم ایوان دیدار و گفتگو داشت. دراین دیدارکه برخی از مدیران کل ادارات دولتی استان حاضر بودند، مهندس سبزی فرماندار و حاج آقا حیدری امام جمعه ایوان، حضور استاندار ایلام در جمع مردم شهرستان ایوان را فرصتی مغتنم برای شهرستان خود برشمردند.
در ابتدای این جلسه سبزی، فرماندار ایوان گزارشی از وضع کلی این شهرستان ارائه کرد و در ادامه رشیدی از معتمدین شهرستان ایوان به بیان مسائل و مشکلات شهرستان ایوان پرداخت و خواستار توجه و پیگیر حل مشکلات آن از سوی مسئولان استان شد.
استاندار ایلام با تشکر از حضور مردم و مسئولان شهرستان ایوان گفت: سفر من به شهرستان ایوان اولین سفر استانی است و ما تمامی تلاشمان را برای رفع مشکلات مردم شهرستان ایوان به کار خواهیم بست.
در این جلسه عده‌ای از مالباختگان موسسات مالی غیرمجاز از استاندار خواستند که برای مسائل و مشکلات آنان تلاش کند که استاندار ایلام نیز اعلام کرد در این خصوص پیگیری‌های لازم را به عمل خواهد آورد.
در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان ایلام و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ایوان نیز حاج آقاحیدری امام جمعه ایوان با تشکر از حضور استاندار ایلام و مسئولان استان در شهرستان ایوان، گزارشی از مسائل و مشکلات این شهرستان رابه اطلاع سلیمانی دشتکی استاندار رساند وخواستار پیگیری و رفع مشکلات و از جمله عمران شهری و مشکلات بیکاری و اشتغال شد. ‏
کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با هماهنگی فرمانداران، مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم و به اطلاع استاندار می‌رسانیم و استاندار هم بر این اساس، برنامه‌های سفر را تنظیم می‌کند.
دکتر جلال میرزایی، نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با تشکر ازتلاش‌های سلیمانی دشتکی استاندار، به مشکلات امروز کشور اشاره کرد و گفت: برای برون رفت از مشکلات باید به دولت کمک کرد، چرا که مشکلات کشور ملی است و ما همه با هم در یک نظام هستیم و از اینرو نباید همدیگر را خنثی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار