۵۴ نفر در قالب طرح زائران حرم حسینی برای نخستین بار به عتبات عالیات مشرف می‌شوند

ارومیه (پانا)- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: ۵۴ نفر در قالب طرح زائران حرم حسینی برای نخستین بار به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

کد مطلب: ۸۱۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
۵۴ نفر در قالب طرح زائران حرم حسینی برای نخستین بار به عتبات عالیات مشرف می‌شوند

حجت‌الاسلام داود میرزایی با تاکید بر انسجام و اجرای بهتر طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه نسبت به سالهای پیشین اظهار کرد: برابرگزارش سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تا پایان این طرح تعداد ۱۶۳ هزار نفر در امامزادگان آذربایجان‌غربی حضور یافتن.

وی با تقدیراز تلاش شبانه روزی ۶۰ تن از همکاران استان و ۱۰۰ نفر از خادمان افتخاری و ثابت و هیئت امنایکه در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری فعالیت داشتند گفت: بیشترین حضور زائران در امامزاده سیدبهلول(ع)، بقعه میرهادی آقا خوی، امامزاده غریب حسن (ع) و امامزاده محمد و ابراهیم(ع) ارومیه بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیشترین اسکان زائران در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) چایپاره بوده که به ۲هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۴۰۰ خانوارخدمات ارائه شده است.

وی افزود: در این طرح بالغ بر ۴۵ مبلغ اعزامی در استان حضور یافته و در بخش‌های مختلف از جمله برپایی نماز جماعت، فعالیت در غرفه عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه کودک و نوجوان فعالیت کردند.

میرزایی از برگزاری کنگره ملی امامزاده سیدبهلول خبر داد و گفت: این کنگره در نیمه دوم امسال در خوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اردیبهشت امسال تعداد ۵۴ نفر از محل اجرای نیت موقوفات شهرستان خوی در قالب طرح زائران حرم حسینی برای نخستین بار به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار