جانشین رییس ستاد خدمات سفر مازندران
جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران: کمیتههای دوازدهگانه خدمات سفر پیگیر رفع نواقص باشند
ساری (پانا) - جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران از کمیتههای دوازدهگانه خدمات سفر مازندران خواست پیگیر رفع نواقص و اشکالات موجود باشند.
علی نبیان ظهر امروز در ستاد خدمات سفر مازندران در روز پایانی فعالیت این ستاد، با تأکید بر اینکه برنامهریزی کمیتههای دوازدهگانهی سفر باید به گونهای باشد که لحظههایی که مسافران در مازندران به سر میبرند، فرحبخش باشد، گفت: «اشکالات و نواقص نیز باید با ممارست و پیگیریها برطرف شود و به حداقل ممکن برسند.»
او با اشاره به وجود نارضایتی از برخی از رستورانها و رستوراندارها ادامه داد: «این موضوع نیاز به پیگیری مضاعف دارد و میراث فرهنگی باید با آموزش رستوراندارها این ضعف را در مازندران برطرف کند زیرا هر ضعفی به عدم آموزش برمیگردد.»
معاون عمرانی استانداری مازندران بر برگزاری دورههای آموزشی برای متقاضیان دریافت مجوز رستوران گفت: «باید صلاحیت مجموعهی جدیدی که قرار است مجوز فعالیت بگیرد در گروگذراندن دوره آموزشی باشد.»
نبیان ضمن اظهار تأسف اتفاقی همچون معطل ماندن یک ساعت و چهلدقیقهای مسافر در رستوران برای دریافت غذا، ادامه داد: «سرویسی که مسافر در رستوران دریافت میکند باید متناسب با میزان پولی باشد که پرداخت میکند.»
این مسئول با اشاره به بازدید بیش از سه میلیون گردشگر از روستاهای مازندران از کمیته امور دهیاریها خواست تا نقاط ضعف را اعلام کند و بیان کرد: «سایر کمیتهها نیز اشکالات حوزه خود را پیگیری و برطرف کنند.»
او تأکید کرد: «رفع برخی از نواقص نیاز به منابع مالی دارد و رفع برخی دیگر به ممارست و پیگیری نیاز دارد.»
جانشین رییس ستاد خدمات سفر مازندران در پایان ضمن اعلام اینکه آوردهی مسافران برای مازندران قابل توجه است، گفت: «یکی از این موارد فروش ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومانی نمایشگاههای صنایع دستی در ۲۲ شهرستان و نیز ۳۹ نمایشگاه روستایی و عشایری بوده است.»
ارسال دیدگاه