رئیس میراث فرهنگی سربیشه خبرداد:

اسکان بیش از 16هزار مسافر و گردشگردرنوروز97

سربیشه (پانا) ـ رئیس میراث فرهنگی سربیشه گفت:۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر از مسافران و گردشگران نیز در ایام نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه در شهرستان سربیشه اسکان یافتند.

کد مطلب: ۸۱۰۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از 16هزار  مسافر و گردشگردرنوروز97

هاشم اتفاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان فروش صنایع دستی و سوغات شهرستان سربیشه تا ۱۵ فروردین ماه مبلغ ۱۵ میلیون تومان بوده است.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان سربیشه بیان کرد: همچنین در این مدت تعداد ۹۹ هزار و ۱۰۰ نفر ازمسافران و گردشگران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان زیبای سربیشه بازدید کردند.

اتفاقی با اشاره به استقبال تنها اقامتگاه بوم‌گردی واقع در روستای هدف گردشگری و بی نظیر چنشت ادامه داد: ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر از مسافران و گردشگران نیز در ایام نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه در شهرستان سربیشه اسکان یافتند.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در ایام نوروز اجرا کردیم برگزاری جشن نوروزگاه در دو مکان واقع در شهر درح و همچنین پارک فجر شهرستان بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سربیشه اظهار کرد: در ایام نوروز یک بازارچه نوروزی شامل دو غرفه فروش محصولات صنایع دستی، دو استراحتگاه عشایری و برپایی سیاه چادر را برپا کردیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سربیشه بیان کرد: همچنین از دوم فروردین اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی و محلی و سایر آیین‌های محلی شهرستان سربیشه را در جشن نوروزگاه داشتیم.

اتفاقی اظهار کرد: شهرستان سربیشه با توجه به دو روستای هدف گردشگری ماخونیک و چنشت که از جمله روستاهای شگفت انگیز کشور محسوب می شوند همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

وی یادآور شد: همچنین تا ۱۵ فروردین ماه تعداد ۱۸۸ مورد نظارت و بازدید نظارتی از مکان های مرتبط با بحث رفاه و آسایش شهروندان و مسافران در ایام نوروز در سربیشه وجود داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار