ملاحسنی ، نویسنده کتاب یادت باشد در گفتگو با خبرنگارپانا :

شهید سیاهکالی از قدیم خادم راهیان نور و روحیه ی شهادت داشت

قزوین(پانا)، ملاحسنی ، نویسنده کتاب یادت باشد در گفتگو با خبرنگارپانا گفت:شهید سیاهکالی از قدیم خادم راهیان نور و روحیه ی شهادت داشت

کد مطلب: ۸۱۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید سیاهکالی از قدیم خادم راهیان نور و روحیه ی  شهادت داشت

محمد رسول ملاحسنی نویسنده کتاب یادت باشد که در رابطه با زندگی نامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی بود که توانست بعد از دوسال به چاپ برساند.
وی متولد سال 1366 که کار نویسندگی رو از دوره راهنمایی و دبیرستان آغاز کرده است.

خبرنگار پانا،علاقه شما نسبت به کار نویسندگی چی بود؟

من نویسندگی رو به عنوان یک علاقه دنبال میکنم نه به عنوان یک شغل و عموماً زمانی که دغدغه های فکری و یا یک الهام قلبی داشته باشم دست به قلم می شوم و آثار من نسبت به برخی از شاعران و نویسندگان خیلی کم می باشد و سعی میکنم زمانی بنویسم که تأثیر خاص خود را بر جای بگذارد و همیشه تلاش میکنم که آثارم را به درجه بالا و قابل توجه برسونم ، من یکی از نویسندگانی هستم که کم کار ولی آثار تأثیر گذار و مؤثر از خود باقی می گذارم.

اولین چیزی که باعث شد شما در رابطه باشهید حمید سیاهکالی مرادی کتاب منتشر کنید چه چیزی بود؟

رابطه من و شهید حمید سیاهکالی مرادی بر میگشت به دوسال قبل از شهادت او که هر دو خادم راهیان نور بودیم و اولین بار در این سفر باهم آشنا شده ایم، از همان اوایل آشنایی روحیات شهید بزرگوار برای من خیلی قابل توجه بود و همیشه با اخلاق پسندیده با همه برخورد میکردند و شناخت ما در سرزمین شهدا شکل گرفت و من به این افتخار میکنم.

هدف اصلی شما از چاپ این کتاب چه چیزی بود؟

به عنوان کسی که اهل قلم و اصحاب رسانس و در این فضا کار کرده نتوانستیم درفضای استان قزوین و در حوضه های مختلف آنچه که باید و شاید شهدای خودمان را به جامعه بشناسانم.و تنها هدف من این بود که نه تنها شهید سیاهکالی بلکه با این کار سیره ی شهدا رابا تمام وجود زنده نگه دارم.

چند سال طول کشید تا کتاب (( یادت باشد )) به چاپ برسد ؟

ما این کار را از بهمن ماه شروع به کار کردیم و در سال 1395 تمامی مصاحبه ها به پایان رسید و توانستیم در سال 1396 این کتاب را رونمایی کنیم که حدود یکسال شد و در ظرف 10 روز به چاپ سوم رسید این داستان به روایت همسر شهید نوشته شده است. از آغاز زندگی مشترک تا شهادت این شهید بزرگوار نوشته شده ، و ما باید این داستان را به سبک ایرانی و اسلامی نشون بدهیم و این داستان در قالب عاشقانه است که میتوان این را در جلد روی کتاب مشاهده کرد و امیدوارم بعد از خواندن این کتاب تغیراتی زیادی در زندگیشان اتفاق بیوفتد.

خبرنگار پانا:زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار