برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی خلاق در شهرری

کارگاه آموزشی نویسندگی خلاق،برای اولین بار در ایران در دبیرستان نمونه دولتی ارمیتا مصلی نژاد اداره ناحیه دور شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۳۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ،در این همایش عبدالرضا کردی گفت: خداوند نویسنده را آفرید تا مرهم زخم باشد،امید دهد،بخنداند و آشتی دهد.من به همه ثابت کردم مهم نیست که هستیم و چه داریم فقط باید بخواهیم.
وی افزود : نویسنده،محلی است که افکار را تحت تاثیر قرار می دهد و به جامعه،برای بدست آوردن فکر تازه کمک می کند.اگر مردم بیمارند باید از درمان بنویسد،اگر ناامیدند،از امید بنویسدو اگر غمگینند از خنده بنویسد.
نائب رئیس جامعه ملل ایران،مالزی با بیان اینکه مردمان ایران زمین،احترام ویژه ای برای اهل قلم قائلند تصریح کرد:دارا بودن اخلاق نویسندگی از اهمیت بالایی برخوردار است وی نخستین رسالت هر نویسنده را پیروی از قانون مالکیت معنوی خواند و تاکید کرد:مراقب سرقت افکارتان توسط شبکه های اجتماعی مجازی باشید.
وی هم چنین با اشاره به این که در هفته 40 کتاب مطالعه میکند و داور 32 مجله ی بین المللی است کتاب هایش را عزیزترین دارایی اش معرفی کرد و دانش آموزان را از ضرورت مطالعه آگاه و آنان را به خواندن تشویق کرد.
عبدالرضا کردی در پایان،از همکاری با آستان قدس رضوی خبر داد و آینده ی روشن جامعه ی نویسندگان ایران را در گرو تربیت تفکر خلاق اعلام کرد.

/خبرنگار: زهرا صدقی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار