یوسف‌علی اصغرنژاد سرپرست آموزش و پرورش بهنمیر شد

مازندران (پانا) - طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران به عنوان رئیس آموزش و پرورش منطقه بهنمیر معرفی شد.

کد مطلب: ۸۱۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف‌علی اصغرنژاد سرپرست آموزش و پرورش بهنمیر شد

آیین تودیع علی روشن‌رأی با حضور اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بهنمیر برگزار شد.

در این آیین یوسف‌علی اصغرنژاد به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش بهنمیر عهده‌دار این مسئولیت شد.

اسفندیار نظری در این آیین عمده‌ترین نیاز کشور را یادگیری فن و مهارت برشمرد و گفت: «اگر بخواهیم در افق 1404 سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فیزیکی و غیره اتفاق بیفتد باید آموزش و پرورش دغدغه‌ی نخست دولت و مجلس باشد.»

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران تعلیم و تربیت را مهم‌ترین مسئله مربوط به انسان دانست و آن را درواقع تبدیل انسان‌های مستعد به انسان‌های سالم، خلاق بالنده و متعادل و رشدیافته اعلام کرد.

نظری گفت: «هنر آموزش و پرورش این است که همه دستگاه‌ها را در فرآیند تعلیم و تربیت مشارکت دهد تا تربیت دانش‌آموزان به بهترین شکل صورت پذیرد.»

او همچنین تغییر در دانش، نگرش، رفتار فردی و رفتار گروهی و اجتماعی دانش‌آموزان را از لایه‌های تربیت برشمرد و تصریح کرد: «انتقال فرهنگ و اتصال نسل دیروز و امروز و ایجاد شرایط مطلوب یاددهی-یادگیری از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های اصلی آموزش و پروش است.»

یوسف‌علی اصغرنژاد جانشین علی روشن‌رأی شد که از اردیبهشت سال 93 رییس آموزش و پرورش منطقه بهنمیر بوده و اینک بازنشسته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار