خداحافظی تلخ تراکتورسازان از لیگ قهرمانان آسیا/تراکتورسازی0- الاهلی عربستان2

تبریز (پانا)- شاگردان ارطغرول ساغلام در ادامه بدشانسی‌های خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با شکست مقابل الاهلی شانس صعود به دور بعدی را از دست دادند. 

کد مطلب: ۸۱۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی تلخ تراکتورسازان از لیگ قهرمانان آسیا/تراکتورسازی0- الاهلی عربستان2

سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان شب گذشته در شهر العین به مصاف تیم الاهلی عربستان رفتند که در این دیدار نماینده عربستان با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت.

شاگردان ارطغرول ساغلام در این دیدار با ترکیب جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده ، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور، علی طاهران ، مهدی مهدی پور ، مهدی کیانی ، محمد ابراهیمی ، ارسلان مطهری و فرزاد حاتمی وارد زمین مسابقه شدند تا با کسب ۳ امتیاز همچنان شانس صعود به دور بعدی را داشته باشند ولی بدشانسی در این دیدار هم مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد.

تراکتورسازی که کار را هجومی آغاز کرده بود موقعیت‌های مختلفی روی دروازه میزبان ایجاد کرد که مهم‌ترین آن‌ها ضربه پنالتی کاپیتان مهدی کیانی بود که هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به کل نشد تا اینکه الاهلی در نیمه دوم روی یک غافلگیری موفق به زدن گل نخست شد.

پس از این گل ساغلام با تعویض‌هایی تیمش را هجومی کرد ولی باز هم سرخ‌پوشان در رسیدن به گل ناموفق بودند تا اینکه در وقت‌های اضافی گل دوم الاهلی خداحافظی تلخ تراکتورسازان از لیک قهرمانان باشگاه‌های آسیا را رقم زد و بازی با نتیجه ۲ بر صفر پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار