طی مدت ۱۰ روز انجام شد

اجرای پروژه مدرسه روستای شله‌دان توسط «مسافران خورشید»

قم (پانا)- با همت گروه های جهادی قم اجرای پروژه مدرسه روستای شله‌دان توسط «مسافران خورشید» طی مدت 10 روز انجام پذیرفت.

کد مطلب: ۸۱۰۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه مدرسه روستای شله‌دان توسط «مسافران خورشید»

سید محمد علی مؤمنی مسؤول گروه جهادی مسافران خورشید گفت: 55 نفر از جهادگران بسیجی طی 10 روز بدون هیچ تجهیزات مکانیکی توانستند پروژه عمرانی مدرسه روستای شله‌دان را از صفر به 50 درصد پیشرفت برسانند.
سید محمدعلی مؤمنی با بیان اینکه گروه جهادی مسافران خورشید متشکل از دانشجویان بسیجی دانشگاه شهاب دانش استان قم فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرده است، اظهار کرد: جهادگران این گروه تاکنون اردوهای مختلف جهادی را با رویکردهای فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف محروم کشور تجربه کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه 55 نفر از برادران بسیجی گروه جهادی مسافران خورشید از 25 اسفندماه سال گذشته به روستای شله‌دان شهرستان ایذه استان خوزستان اعزام شدند، اضافه کرد: این افراد طی 10 روز بدون هیچ تجهیزات مکانیکی توانستند پروژه عمرانی مدرسه روستای شله‌دان را از صفر به 50 درصد پیشرفت برسانند.
مسؤول گروه جهادی مسافران خورشید خاطرنشان کرد: اکنون نازکاری و دیوارچینی اطراف مدرسه باقیمانده است به همین علت در حال تلاش هستیم تا دومین اردوی جهادی ویژه روستای شله‌دان را برگزار یا با مشارکت ادارات مرتبط نسبت به تکمیل پروژه عمرانی مدرسه این روستا اقدام کنیم.
وی از فعالیت‌های فرهنگی گروه جهادی مسافران خورشید یاد کرد و گفت: دانشجویان بسیجی با استفاده از تجربیات و دانش خود طرح «خونه به خونه» را برای 6 روستای اطراف شله‌دان برگزار و در قالب این طرح، برگزاری نشست‌های مذهبی، حلقات معرفتی و جلسات پرسش و پاسخ را دنبال کردند.
مؤمنی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز بهداشت توانستیم بستر حضور پزشکان عمومی در روستای شله‌دان را فراهم و از مردم روستاهای اطراف نیز برای استفاده از این فرصت معاینه رایگان دعوت کنیم و همچنین برخی از داروهای مورد نیاز را نیز به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار