فرماندار ویژه شهرری خبر داد:

حمایت همه جانبه مسئولین شهرری از تولید داخلی

شهرری (پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مسئولین شهرری با تمام ظرفیت های اقتصادی در جهت رفع موانع تولید کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان داخلی بسیج می شوند.

کد مطلب: ۸۰۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت همه جانبه مسئولین شهرری  از تولید داخلی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، هدایت اله جمالی پور گفت: مهمترین برنامه فرمانداری ری در سال پیش رو براساس بخشنامه وزیر کشور، حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی خواهد بود تا نیازهای بازار مصرف کشور برطرف شود.
وی در ادامه گفت: تولید کالای با کیفیت داخلی ارتباط مستقیمی با امنیت ملی دارد و ما هر چه بتوانیم در داخل کشور کالای خوب و کیفی در حد نیاز مردم تولید کنیم به امنیت ایران اسلامی کمک کرده ایم.
جمالی پور حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان داخلی را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: برای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب در سال 97 نیازمند اصلاح برخی قوانین هستیم، چرا که برخی قوانین موجود در کشور با تلف کردن سرمایه و وقت تولید کنندگان به نوعی ضد تولید هستند و همین موضوع موجب بی انگیزه شدن تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی می شود.
وی با بیان اینکه امسال مجلس شورای اسلامی رسالت بزرگی را در جهت تسهیل و آسان سازی قوانین برای سرمایه گذاران و تولیدگران دارد، ابراز کرد: شرایط فعلی نظام بانکی کشور نمی تواند اهداف شعار سال 97 را محقق کند.
فرماندار ری ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید قوانین و دستور العمل های نظام بانکی کشور را باز تعریف کند تا در حوزه حمایت از تولید قوانین بهتر، آسان تر و جامع تری در نظام بانکی کشور شکل گیرد.
/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار