بیش از چهار هزار مسافر نوروزی در البرز پذیرش شدند

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: بیش از چهار هزار مسافر نوروزی در قالب ۸۰۰ خانوار در مراکز رفاهی و کلاس های درس مناطق مختلف استان اسکان داده شدند.

کد مطلب: ۸۰۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از چهار هزار مسافر نوروزی در البرز پذیرش شدند
خسرو ساکی روز سه شنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار پانا اظهار داشت: ایام بهار طبیعت، آغاز سال جدید و ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام را خدمت همه هم میهنان به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
وی افزود: همه امکانات لازم برای پذیرش و تکریم مهمانان نوروزی در مدارس شهرستان ها و مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.
ساکی در ادامه گفت: پایگاه های اسکان فرهنگیان شامل ۲۰۶ تخت در مراکز رفاهی و ۱۶۰ اتاق در مدارس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش البرز گفت: نوروز ۹۷ خدمات اسکان در مدارس استان در دو گروه ویژه و الف ارائه می شود.
ساکی تصریح کرد: گروه ویژه به معنای تجهیز محل اسکان به تخت، تلویزیون و یخچال و گروه الف شامل همین شرایط بدون تخت می باشد که از ۲۸ اسفندماه پذیرای مهمانان گرامی بود.
وی در خصوص شعار سال ۹۷ اظهار داشت: محور این شعارها در طول سال های اخیر محور اقتصادی بوده است که بر مبنای اقتضائات اقتصادی کشور که تاثیرات فرهنگی اجتماعی دارند نامگذاری می شود.
ساکی افزود: با توجه به اقتضائات کشور امسال نیز روی کالای ایرانی تاکید شد و ما در آموزش و پرورش قصد داریم که اقدام به فرهنگ سازی کنیم، یعنی با ویژه برنامه هایی این موضوع را نزد دانش آموزان و فرهنگیان و طرح آن در بین خانواده ها تبدیل به یک گفتمان و منشور رفتاری کنیم تا هر ایرانی برای مصارف شخصی و خانوادگی خود کالای داخلی را بر هر کالای دیگری ترجیح دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: یکی از ارکان های این فرهنگ سازی صنایع است که می بایست با ارتقاء کیفیت و بروزرسانی تولیدات جاذبه ایجاد کند و ما می بایست منهای این جاذبه هایی که کالای ایرانی باید داشته باشد، استفاده از کالای ایرانی را به عنوان یک فرهنگ، یک نیاز ملی و یک حرکت که کمک به تولید و رونق اقتصادی و اشتغال پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار