سفرمعاون اول رئیس جمهور به شهرستان شهریار

تهران (پانا)-معاون اول رئیس جمهور صبح سه شنبه هفتم فروردین 97 درراستای افتتاح چند پروژه عمرانی و کشاورزی در شهریار وارد این شهرستان شد.

کد مطلب: ۸۰۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سفرمعاون اول رئیس جمهور به شهرستان شهریار

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، اسحاق جهانگیری در بدو ورود مورد استقبال نوراله طاهری فرماندار شهریار و تنی چند از مسئولین محلی قرار گرفت .

معاون اول رییس جمهوررادر این سفر یک روزه ،محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی نیز همراهی می کنند، .

در ادامه مراسم بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی ۲۰۵ هکتاری روستای بادامک شهریار با حضور اسحاق جهانگیری، برگزار شد .

فرماندار شهریار در حاشیه این مراسم ودر سخنانی اظهار داشت: محصولات کشاورزی از جمله کالاهای ایرانی به شمار می آیند، که می توان با حمایت از آن به رشد و بالندگی بیش از پیش در کشور رسید و در اشتغال زایی در روستاها نقش اساسی دارند .

نوراله طاهری اضافه کرد: باید با فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز، به رشد کشاورزی در کشور بیش از پیش کمک کنیم .

وی گفت: دیگر برنامه های اسحاق جهانگیری ، را بهره برداری رسمی تقاطع غیر هم‌سطح شهدای مدافع حرم و تقاطع غیر هم‌سطح شهید صیاد شیرازی، افتتاح سردخانه محصولات کشاورزی وبازدید از نمایشگاه توانمندی های روستایی شهرستان عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار