مدیرکل فرودگاه امام اعلام کرد: صدور کارت پرواز الکترونیکی میشود
تهران (پانا) - مدیرکل فرودگاه امام خمینی میگوید برنامهریزی و هدفگذاریهای انجامگرفته در کنار ناظرهایی که در هر بخش از آنها استفاده کردیم باعث شد که بر اساس نظرسنجی سطح رضایتمندی خوبی ایجاد شود.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی، مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به برنامهریزیهای انجامگرفته و اجرایی شده برای این ایام و همچنین آغاز موج دوم سفرهای نوروزی اظهار داشت: طبق برنامهریزی انجامگرفته قبل از سال جدید که با ارگانهای مختلف صورت گرفت خوشبختانه تمهیدات و تدابیری که برای یک برنامهریزی خوب نیاز بود انجام شد و خوشبختانه به اکثر هدفهایی که برای تسهیل سفرهای نوروزی صورت گرفت دست پیدا کردیم.
وی ادامه داد: این هدفها در بخشهای نظارت و خدمات مثل حملونقل عمومی بود که شاید در سالهای گذشته وجود نداشت یا بهصورت کمرنگ بود که در سال جدید شاهد افزایش آن بودیم. بعدازاین برنامهریزیها وارد سفرهای نوروزی شدیم و به همین خاطر در بخشهای مختلف، برای خدماتی که یک مسافر در فرودگاه نیاز داشت و باید آن را دریافت میکرد ناظرهای جداگانه گذاشته شد و آنها بر خدماتی که برایشان تعریفشده بود نظارت داشتند. بهعنوانمثال پارکینگ، تاکسیرانی و حتی حملونقل عمومی، نمازخانهها، چرخهای حمل بار و بقیه موارد هم از طرف فرودگاه ناظر جداگانه برایشان تعریف شد تا در صورت هرگونه مشکل و پایین آمدن کیفیت خدمات ورود کرده و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.
مدیر فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به این موضوع که این برنامهریزی با نظرسنجیهای صورت گرفته سطح بالای رضایتمندی مسافران را در پی داشته است، گفت: برنامهریزی و هدفگذاریهای انجامگرفته در کنار ناظرهایی که در هر بخش از آنها استفاده شد باعث شد که بر اساس نظرسنجیها که هم از طریق خود فرودگاه و هم سازمان گردشگری انجام گرفت سطح رضایتمندی خوبی همراه با پیشرفت را شاهد باشیم. این اتفاق و این بهبود سطح رضایت و پیشرفت صورت گرفته به نحوی یک خوشحالی مضاعف برای همه همکاران است که طی این مدت شبانهروز زحمت کشیدند.
رستمی درباره مدیریت پروازها و اقدامات صورت گرفته برای تسهیل کار مسافران نوروزی با اشاره به کارهای عملیاتی شده در این زمینه تصریح کرد: یک اتفاق جدید در آغاز سال جدید در فرودگاه امام خمینی (ره) رخ داد بحث توزیع پروازها برای روزها و ساعتهای مختلف بود. بهاینترتیب ما با این برنامهریزی توانستیم صفهای طولانی در پشت گیتهای گذرنامه، پلیس، سپاه یا کانترها را نداشته یا به حداقل برسانیم. این برنامهریزی انجامشده در خصوص توزیع پروازها بهشدت مورد توجه ارگانها قرار گرفت و همه متفقالقول معتقد بودند این توزیع کمک زیادی به آنها برای مدیریت صفها در پشت گیتها داشت.
مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه در سال جدید برنامههای اجرایی و هدفگذاریهای انجامشده در ایام نوروز متوقف نشده و باقدرت ادامه خواهد یافت به برنامهریزیهای جدید در سال ۹۷ اشاره داشت و تصریح کرد: طبق جلساتی که با همکاران و ارگانهای مختلف برگزار کردیم این سطح خدماتی ارائهشده در ایام نوروز حفظشده و در تلاش خواهیم بود که روزبهروز بهتر و باکیفیت بالاتری انجام بگیرد و قطعاً در ماههای آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
وی افزود: بابت این اتفاقات خوب در ماههای آینده میتوانیم به نگاه ویژه به حوزه نرمافزاری و در بحث هوشمندسازی اشاره داشته باشیم که پیش از راهاندازی ترمینال سلام در آیندهای نهچندان دور و ایجاد یک ظرفیت خوب تا آن زمان بحث الکترونیکی کردن خدمات ظرفیتسازی مناسبی انجام بگیرد. این خدمات مثل کارت پرواز الکترونیکی، واریز عوارض خروجی و دیگر مباحث است که به دنبال این هستیم توسط خود مسافر انجام بگیرد.
ارسال دیدگاه