جام جهانی تیراندازی معلولین؛ ایران قهرمان تپانچه خفیف ۵۰ متر شد

تهران (پانا)- در سومین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی العین امارات، تیم تپانچه خفیف کشورمان به یک نشان طلا دست یافت.

کد مطلب: ۸۰۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جام جهانی تیراندازی معلولین؛ ایران قهرمان تپانچه خفیف ۵۰ متر شد

رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر امروز در دو راند برگزار شد و ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر در رقابت های مرحله حذفی این ماده شرکت کردند و موفق شدند به مسابقات بخش دوم که فردا برگزار خواهد شد راه یابند.

در مسابقات حذفی امروز ۱۸ نفر از راند اول و ۱۶ نفر از راند دوم به رقابت های بخش دوم که فردا برگزار می شود راه یافتند و ۸ نفر برتر به فینال انفرادی رقابت های P4 صعود می کنند.

اما در بخش تیمی، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی با امتیاز نهایی ۱۶۰۵ موفق شد در جایگاه نخست قرار گرفته و مدال طلای بخش تیمی را از آن خود کند. تیم های کره و اوکراین نیز دوم و سوم شدند.

معصومه خدابخشی و زهرا غلامزاده دیگر نمایندگان کشورمان در رقابت های امروز بود ند که در مسابقات تفنگ بادی R4 به ترتیب با امتیاز ۶۲۶.۳ در جایگاه سیزدهم و امتیاز ۶۱۶ در جایگاه سی ام قرار گرفتند و از راه یابی به فینال بازماندند.

فردا و در چهارمین روز مسابقات، دومین مرحله از مسابقات تپانچه خفیف ۵۰ متر در بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند، مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی با تیم همراه است و رقیه اله کرمی نیز سرپرست کاروان اعزامی از کشورمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار