جشن نوروز۹۷ خبرنگاران جوان پانا،

خداحافظی دل انگیز خبرنگاران پانا باسال۹۶

تبریز(پانا)- خبرنگاران پانا در آخرین روز سال جشن نوروز۹۷ را برپا کردند.

کد مطلب: ۸۰۸۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی دل انگیز خبرنگاران پانا باسال۹۶

خبرنگاران دانش آموز پانا در آستانه سال جدید و یک روز مانده تا تحویل سال جدید و نو شدن دوباره طبعیت گرد هم آمده بودند تا جشنی کوچک برای خداحافظی با سال ۹۶ برپاکنند.
همچنین در کنار سفره هفت سین خود پای صحبت های معاون فرهنگی و پرورشی و رئیس سازمان دانش آموزی نشستند.
در ابتدای این مراسم صمد علیزاده با اشاره به نقش گرانبهای پانا گفت: پانا مکانی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است و نقش بسزایی در پرورش دانش آموزان جوان و کوشا دارد پانا به آن ها یاد می دهد که چگونه خوب بنویسند، نظرات خود را بیان کنند و چگونه مسئولان را دربحث وگفت وگو به چالش بکشند.
هر مدرسه یک پانا
رئیس سازمان دانش آموزی اظهار داشت: آرز و شعار ما این است که هر مدرسه یک پانا و این بدان معنی است که در هر مدرسه یک خبرنگار و یک عکاس پانایی حضور داشته باشد و این آرزویی محال و دست نیافتنی نیست زیرا که روزی می رسد که ما به آرزوی خود خواهیم رسید.
وی بااشاره به توانایی های خبرنگاران پانا ادامه داد: خبرنگاران پانای تبریز برای اولین بار کاری خوب و موثر را آغاز کرده اند. آن ها چهره های برجسته استانی را به خبرگزاری پانا دعوت می کنند و سوال هایی را از آن فرد دارند مطرح می کنند این گونه هم از تجربیات آن ها استفاده می کنند و هم پانا را به همه معرفی می کنند.
پانا به خبرنگاران شهامت می دهد
طاهر علمی ضمن اشاره به تلاش های خبرنگاران جوان پانا گفت: پانا به همه دانش آموزان که در پانا فعالیت می کنند جرئت وشهامت می دهد امروزه مسئولان استانی از خبرنگاران سیاسی، اقتصادی و...استقبال می کنند اما خبرنگاران پانا نیروی فوق العاده در جلاسات مهم استانی شرکت می کنند و نه تنها پابه پای سایر خبرنگاران بلکه پررنگ تر نیز حاضر می شوند.
وی افزود: دانش آموزان تلاشگر در اینجا علاوه بر یادگیری مهارت، درس زندگی نیز می آموزند و از همه جهات پرورش می یابند.
پانا رشد کرده است
معاون فرهنگی و پرورش استان به تلاش های مسولئین پانا وسازمان دانش آموزی اشاره کردو ادامه داد: پانا نسبت به گذشته شناخته شده تر شده است و توانسته است خبرنگاران خوبی را تحویل جامعه دهد پانا و سازمان دانش آموزی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری رشد کرده است به گونه ای که در گذشته این جا یک مکان کوچکی بود اما حال مکان رشد وتکامل دانش آموزان این مرز وبوم است.
معرفی پانا به دیگران وظیفه هر خبرنگارپانا
وی به توانایی ها ووظیفه خبرنگاران پانا اشاره کرد وگفت: هرخبرنگار پانا در مدرسه خود یک دانش آموز است این خبرنگار دانش آموز وظیفه دارد در مدرسه خود به کشف استعداد های عکاسی و خبری دوستان خود در مدرسه بپردازد و آن هارا به خبرگزاری پانا معرفی کند.
باید پانا را به صداوسیما نزدیک کنیم
وی ادامه داد: هر خبرنگار پانا می تواند با آرم پانا درمسابقات دانش آموزی شرکت کند وفیلمی تهیه کند تا آن را به صداوسیما ارسال کنیم این گونه هم صدای دانش آموزان شنیده می شود و هم پانا بیشتر شناخته می شود.
همچنین در این مراسم یکی از خبرنگاران پانا به بیان گزارش کوتاهی از عملکرد خبرنگاران پانا در این چند ماه اخیر پرداخت.
در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال پانا تجلیل شد.

خبرنگار: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار