آمادگی دانش آموزان همیار پلیس در پاکدشت

پاکدشت (پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: دانش آموزان همیار پلیس آمادگی خود را برای انتقال پیام های ترافیکی در روزهای تعطیل نوروز اعلام کردند.

کد مطلب: ۸۰۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی دانش آموزان همیار پلیس در پاکدشت

به گزارش خبرنگارپانا شهرستان های تهران، رامین غلامعلی پور در خصوص آمادگی دانش آموزان همیار پلیس گفت: آموزش موثرترین عامل ایجاد انضباط ترافیکی و کاهش صدمات و تلفات ناشی از تصادفات است.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان امروز ، رانندگان و راکبان آینده اند که اگر به درستی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند در آینده شاهد کاهش حوادث جاده ای می باشیم وفرهنگ سازی ترافیک و رانندگی صحیح باید از دوره پیش دبستانی و قبل از آن ، در نهاد خانواده شکل گیرد تا ما بتوانیم فرهنگ ترافیک را در کشور نهادینه کنیم.
وی اظهار کرد: اگر این همیاران پلیس در تمامی مسائل پیش رو به درستی آموزش ببینند هم در کاهش تصادفات موثر واقع می شوند و هم در جلوگیری از بروز برخی از آسیب های اجتماعی در جامعه مفید خواهند بود.
غلامعلی پور تاکید کرد: همیاران پلیس با توجه به حس مسئولیتی که در درونشان ایجاد شده قطعا می توانند در رفتار رانندگی والدین خود هنگام سفر تاثیر گذار باشندو دانش آموزان شهرستان پاکدشت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سعی ما بر این است که با آموزش مناسب به هر دانش آموز در هر خانواده یک همیار پلیس در سفرهای نوروزی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار