مشارکت ۳۸۰۰ همیار پلیس با پلیس راهور بوشهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌های ترافیکی در آغاز سال تحصیلی جدید، سه‌هزار و ۸۲۵ همیار پلیس با پلیس راهور بوشهر مشارکت دارد.

کد مطلب: ۶۶۹۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با اشاره به اجرای طرح کنترل ترافیکی و انتظامی دراستان بوشهر اظهار داشت: کنترل ترافیک در محورهای مختلف شهرها با استفاده از امکانات خودروی پلیس و دیگر دستگاه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شده است.
وی، از اجرای طرح همیاران پلیس در آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد و افزود: در اجرای طرح کنترل ترافیکی در استان بوشهر علاوه بر مشارکت 325 نفر از همکاران پلیس راهور، 65 دستگاه گشت موتوری و سواری، 10 تیم نامحسوس نظارت بر اجرای طرح و همیاران پلیس همکاری می‌کنند.
رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به مشارکت 3 هزار و 825 نفر در همیاران پلیس تصریح کرد: این طرح شامل پلیس یاران جوان است که سه‌هزار و 825 همیار پلیس با پلیس راهور بوشهر در طرح کنترل ترافیکی مشارکت دارد.
کشکولی ازاجرای طرح امنیت دانش‌آموزان با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری خبر دادو گفت: در این راستا ساماندهی و سازماندهی سرویس‌های مدارس مورد توجه قرار دارد که سرویس مدارس باید دارای مجوز فعالیت از شهرداری باشد.
وی تاکید کرد: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس از افرادی که دارای تاییدیه و دارای مجوز از آموزش و پرورش و شهرداری هستند استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار