برگزاری نشست توجیهی نیرو های خدمتگزار آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-از زحمات خدمتگزاران و سرایداران واحدهای آموزشی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۰۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست توجیهی نیرو های خدمتگزار آموزش و پرورش اسلامشهر

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، نشست توجیهی نیرو های خدمتگزار،جهت برقراری امنیت مدارس درتعطیلات نوروز در سالن فجر با حضور حبیبی پور،مدیر آموزش و پرورش ، اسدی مسئول حراست ورازانی معاون پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اسلامشهر ، برگزار شد .

در این جلسه ،حبیبی پور، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر سخنانی ، ضمن تقدیر از تلاشهای نیروهای خدوم آموزش و پرورش حتی در تعطیلات سال، مراقبت و حفاظت از مدارس در ایام تعطیلات نوروز و توجه به نکات ایمنی عنوان شده در نشست را خواستار شد.

سروان رازانی ، معاون پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اسلامشهر نیز در سخنانی ، پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین اصل حفاظت از اماکن دانست و افزود: متاسفانه این امر مهم مورد غفلت قرار می گیرد و راه نفوذ سارقان را باز می گذارد.

وی در ادامه دسترسی داشتن به شماره های تماس ضروری جهت گزارش سرقت را بسیار ضروری دانست و سرعت واکنش به سرقت را راهی برای اقدام موثرتر پلیس پیشگیری عنوان کرد.

در ادامه جلسه ،اسدی مسئول حراست آموزش و پرورش اسلامشهرگفت: بخشی از آرامش دانش آموزان در مدارس مرهون زحمات سرایداران و خدمتگزاران آموزشگاهها می باشد که لازم است همگان قدر دان زحمات این عزیزان باشیم.

وی اظهار داشت : در پایان هر سال تمهیداتی جهت بالابردن سطح امنیتی مدارس در تعطیلات نوروز و توجیه سرایداران و خدمتگذاران برگزار می شود که امید است امنیت کامل مدارس را سبب شود.

اسدی علاوه بر تشریح نکات ضروری ایمنی به سرایداران و خدمتگزاران تاکید کرد: نسبت به سلامت دوربین های مدار بسته و سیستم اعلان سرقت مدارس اطمینان کامل داشته باشند و در صورت خرابی حتما از طریق مدیرآموزشگاه گزارش داده شود تا در اسرع وقت و قبل از شروع تعطیلات نسبت به رفع نقص آن اقدام گردد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار