نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در ناحیه یک شهرری برگزار شد

شهرری (پانا)- نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی با حضور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و کارشناسان سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای استان و با شرکت روسای شورای دانش آموزی مدارس دختر و پسراین منطقه در سالن جلال ال احمد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در ناحیه یک شهرری برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا در این جلسه پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری ضمن خوشامدگوی به بچه ها در خصوص اهمیت و ضرورت حضور و انتخاب دانش آموزان در این جلسه و نحوه برگزاری انتخابات و رای گیری توضیحاتی را ارائه داد.

پس از آن قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: خوشحال هستیم که امروز در جمع شما روسای شورای مدارس که منتخب دانش آموزان یک مدرسه هستید حضور داریم.

وی با اشاره به وظایف شورای دانش آموزی گفت: باید کمک کنید تا برنامه های آموزشی و پرورشی و امور اجرایی مدارس به نحو احسن به اجرا در آمده و در زمینه آموزش و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان تلاش کنید.

قاسمی پور ضمن تاکید بر توسعه و تقویت فعالیت های گروهی اعم از آموزشی و پرورشی از طریق شورای دانش آموزی گفت: سعی کنید با مشارکت دادن دانش آموزان و انتقال نظرات آن ها به مسئولین مدرسه جوی شاد و با نشاط را در مدرسه فراهم کنید.

در ادامه برنامه غلامی کارشناس سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای تهران گفت: شورای دانش آموزی تصمیم گیرنده سیاستهای مدرسه نیست ولی می تواند زمینه اجرای برخی از سیاست های آموزشی و پرورشی را فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت نظم پذیری و قانون مداری اعضای شورا و مجلس دانش آموزی گفت: منتخبین با رعایت نظم و اجرای قوانین مربوطه و داشتن دانش و آگاهی کامل از موضوعات جلسه می توانند تسلط خود را نشان داده و حضوری فعال و مفید را در این شوراها یا مجلس داشته باشند.

سپس همه کاندیداها به معرفی خود و اعلام برنامه های خود پرداختند و در پایان حضار با نوشتن نام منتخبین خود بر روی تعرفه های رای گیری، رای خود را به صندوق آرا انداختند.

لازم به ذکر است که شمارش آراء و اعلام نتایج در همان لحظه و توسط ناظرینی از اداره و خود دانش آموزان صورت گرفت و افراد منتخب مشخص شدند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار