مجلس نگاه ویژه ای به وزارت ورزش و جوانان دارد

کرج(پانا)-محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست مشترک نواب رؤسای هیئتهای ورزشی البرز اظهار کرد: نگاه ما باید از زاویه مجلس به موضوع ورزش نگاهی وسیع باشد، چرا که ورزش عرصه ای است که می توان جوان را از آسیبهای اجتماعی و انحرافات دور نگه دارد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس نگاه ویژه ای به وزارت ورزش و جوانان دارد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست مشترک نواب رؤسای هیئتهای ورزشی البرز اظهار کرد: نگاه ما باید از زاویه مجلس به موضوع ورزش نگاهی وسیع باشد، چرا که ورزش عرصه ای است که می توان جوان را از آسیبهای اجتماعی و انحرافات دور نگه دارد.

وی با بیان این که " مجلس نگاه ویژه ای به وزارت ورزش و جوانان دارد " ادامه داد: منابع جدیدی در مجلس شورای اسلامی برای کمک به بودجه ورزش مانند ارزش افزوده مالیاتی تعریف کرده ایم که بتواند کمبود بودجه این حوزه ی مهم و اثر گذار را تا حدودی جبران کند.

کولیوند با اعلام این خبر که " به احتمال زیاد در سال 97 حوزه ورزش از حوزه جوانان تفکیک خواهند شد " عنوان کرد: در حال حاضر تنها وزارت ورزش و جوانان متولی امورات مربوط به جوانان است که می بایست دیگر وزارتخانه ها نیز در این زمینه فعالیت کرده و مسئولیت قبول کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بودجه ورزش بسیار کم است که باتوجه به این مسئله نقش هیئتهای ورزشی و همت و تلاش شما نقش پر رنگ تری برای توسعه ورزش پیدا می کند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از هیئت های ورزش بویژه نواب رؤسای محترم انتظار داریم که به مباحث اخلاقی ورزش توجه بیشتری داشته باشند چرا که بسیاری از نوجوانان و جوانان در ورزش رشد پیدا کرده و وارد جامعه می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار