فرماندار اسلامشهر: در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولین هستند

اسلامشهر (پانا)-آخرین جلسه شورای اداری اسلامشهر در سال ۹۶به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولین هستند

در این جلسه امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهردر سخنانی ضمن گرامیداشت بیست و دوم اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شامخ شهدا به برگزاری مطلوب دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با تعامل، همدلی و تلاش همه جانبه مسئولان اسلامشهر این دو انتخابات بخوبی در اردیبهشت ماه 96 برگزار شد .
وی در ادامه با بیان اینکه همدلی و وحدت کم نظیری با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و سایر ائمه جمعه در شهرستان حاکم است، گفت: با همراهی روسای ادارات و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با مجموعه فرمانداری امر خدمت رسانی به مردم به نحوی مطلوب در شهرستان در حال انجام است .
حقیقی افزود: در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خدمت به این مردم وظیفه ای خطیر بر دوش مسئولان قرار داده و هیچ قصور و کوتاهی در این راه و یا برخورد نامناسب با مردم در ادارات پذیرفتنی نیست و باید اصل مهم تکریم ارباب رجوع در دستگاهها و ادارات شهرستان بخوبی اجرایی شود .
وی با بیان اینکه مردم اسلامشهر همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و در حوادث دی ماه هیچگونه مشکلی در اسلامشهر مشاهده نشد گفت مردم مومن و انقلابی اسلامشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه نیز حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی نشان دادند .
فرماندار اسلامشهر در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های اعضای شورای تامین و زحمات شبانه روزی نیروی های انتظامی و امنیتی شهرستان و دستگاه قضائی افزود: بر اساس اعلام شورای تامین استان تهران، شهرستان اسلامشهر با اقدامات صورت گرفته در حوزه های امنیتی و اجتماعی رتبه های نخست و برتر در برخی شاخص های امنیتی در سطح استان را بدست آورد .
حقیقی همچنین به اجرای دو طرح موفق سپاس در طول سال در شهرستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولان شهرستان با کلیه خانواده معظم شهدا دیدار و دلجویی داشتند .
وی به تشکیل ستاد تسهیلات سفر در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این ستاد جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی تشکیل شده است و محل هایی برای اسکان موقت مسافران نوروزی پیش بینی شده و ادارات خدمات رسان از جمله اورژانس و هلال احمر در تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل خواهند بود .
فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت دقت و نظارت مستمر بر بازار شب عید از لحاظ کمی و کیفی و کنترل قیمتهای اجناس بویژه اقلام ضروری مردم تاکید کرد .
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت مستمر مراکز درمانی شهرستان در تعطیلات و آمادگی آتش نشانی و اورژانس جهت ارائه خدمات به شهروندان گفت: در ورودی های اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز اکیپ هایی جهت راهنمائی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی اعم از تلفن های ضروری شهرستان، مراکز اسکان مسافران و... مستقر می شوند .
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و سفر های نوروزی افزود: باید اطلاع رسانی های لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی در منازل توسط خانواده ها ولزوم همکاری با نیروی انتظامی در این ایام صورت گیرد .

/خبرنگار:زهراسهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار