لیگ قهرمانان آسیا؛ فوتبال دفاعی بلای جان جشن هشتاد هزار نفری استقلال شد

تهران (پانا) –- استقلال در شبی که می‌توانست به یک امتیازی صعود برسد، با فوتبال دفاعی به یک امتیاز قناعت کرد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ فوتبال دفاعی بلای جان جشن هشتاد هزار نفری استقلال شد

شب اول از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک دیدار به پایان رسید.

استقلال در شرایطی اولین میزبانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حضور بیش از 80 هزار تماشاگرش انجام می‌داد که دیدار رفت این تیم مقابل العین با اشتباهات داوری همراه بود و اعتراض آبی‌های شهر تهران را در پی داشت.

نیمه اول تعداد موقعیت هر دو تیم مساوی بود و دو بار شانس مانع از باز شدن دروازه‌ها شد که یکی از آنها با برخورد توپ به تیر دروزاه استقلال تبدیل به گل نشد. اما ضد حمله سریع استقلالی‌ها در دقیقه 42 باعث شد تا مدافع العین فرشید اسماعیلی را در محوطه جریمه متوقف کند و مامه تیام با خونسردی کامل توپ را بر خلاف حرکت گلر العین از روی نقطه پنالتی وارد دروزاه کند و استقلال نیمه اول را با برد یک بر صفر به رختکن برود.

استقلال در نیمه دوم عقب کشید و این العین بود که تیم برتر زمین شد. برتری العینی‌ها در جریان این نیمه باعث شد تا شیوتانی مدافع پیش کشیده العین در دقیقه 83 روی شوت از پشت محوطه جریمه گل تساوی را به ثمر برساند و بازی با تساوی یک بر یک تمام شود.

با این نتیجه استقلال 6 امتیازی شد و صدرنشین ماند اما در حالی که می‌توانست با پیروزی به یک امتیازی صعود برسد، از دیدارهای بعد حداقل به یک برد نیاز خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار