سقوط یک هواپیمای مسافربری ترکیه در حوالی شهر کرد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک هواپیمای مسافربری ترکیه در حریم هوایی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سقوط یک هواپیمای مسافربری ترکیه در حوالی شهر کرد

به گزارش روابط عمومی اورژانس، این هواپیمای مسافربری ظاهرا در حوالی شهر کرد سقوط کرده است.

بنا بر اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری این هواپیما از شارجه در امارات متحده عربی به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز اعلام کرد که اورژانس استان چهارمحال و بختیاری سقوط هواپیمای ترکیه را تایید کرده‌ و تیم‌های امدادی به محل اعزام شده‌اند.

همچنین شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفته است: براساس اعلام اولیه این هواپیما بین 11 تا 20 سرنشین داشته است.

سازمان اورژانس کشور با اعلام اینکه تیم‌های ارزیاب این سازمان نیز به محل اعزام شده‌اند، اعلام کرده است با ارزیابی صورت گرفته هواپیمای ترکیه‌ای وی‌آی‌پی بوده و 11 مسافر داشته است.

اعزام 10 تیم امدادی هلال‌احمر به ارتفاعات محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای

حسین درخشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت که 10 تیم امدادی در حال اعزام به محل سقوط هواپیمای جت ترکیه‌ای در ارتفاعات دورک اناری در چهارمحال و بختیاری هستند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در مورد اعزام امدادگران به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای اظهار کرد: براساس اطلاعات واصله یک فروند هواپیمای جت فالکون که از شارجه به سمت استانبول در حال پرواز بود در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شده است.

وی افزود: تیم‌های امدادی از بروجن، کیار و شهرکرد به محل حادثه اعزام شده‌اند و مجموعا هفت تیم از استان چهارمحال و بختیاری و سه تیم دیگر از ایزه و دهگز خوزستان در حال حرکت به سمت محل سقوط هستند. این در حالی است که بارندگی شدیدی وجود دارد و منطقه صعب‌العبور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار