همایش آموزشی اصول کاشت و نگه داری نهالهای مثمر و غیرمثمر در کرج برگزار شد

کرج (پانا) - معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری همایش آموزشی اصول کاشت و نگه داری نهال های مثمر و غیر مثمر در فرهنگسرای طبیعت خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش آموزشی اصول کاشت و نگه داری نهالهای مثمر و غیرمثمر در کرج برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، احمد خیری با تاکید بر ضرورت حفظ درختان موجود، اظهار داشت: درختان علاوه بر اینکه کیفیت هوا را افزایش داده و آلودگی‌ هوا را کاهش می دهند تولید اکسیژن کرده و زیستگاه حیات وحش هستند، همچنین کارکردهای زیبایی‌شناختی دارند.

وی بیان کرد: زندگی انسانها با حفظ منابع طبیعی باید ادامه یافته و این منابع باید صحیح و سالم به نسل های آینده انتقال یابد و انسان ها باید خود را با طبیعت سازگار کنند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج به برنامه های روز درختکاری در این سازمان اشاره کرد و گفت: همایش آموزشی اصول کاشت و نگه داری نهال های مثمر و غیر مثمر با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای زیبادشت 15 اسفند ماه ساعت 10 صبح در فرهنگسرای طبیعت پارک چمران برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه و همایش های تخصصی بنفشه آفریقایی (عروس گیاهان آپارتمانی) نیز همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در فرهنگسرای شاهد اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار