آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اشتهارد

اشتهارد (پانا) - طی مراسمی با حضور استاندار البرز، نماینده مردم اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان، آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان اشتهارد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اشتهارد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در شهرستان اشتهارد، محمدعلی نجفی عصر شنبه در آیین معارفه محمد کردی فرماندار جدید اشتهارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در جمع مردم و مسئولان و اعضای شورای اداری این شهرستان گفت: امروز به پاس قدردانی از زحمات فرماندار سابق در اینجا حضور داریم.

وی با بیان اینکه این مراسم تودیع، خداحافظی دائمی نیست، افزود: طی این مدت که در استان بودم، به این جمع بندی رسیدیم اینانلو در جای بزرگتری می توانند خدمت رسانی کنند و بعنوان فرماندار فردیس انتخاب شوند.

نجفی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های معاونت فرمانداری تا معرفی رسمی فرماندار جدید و با بیان اینکه باید قدردان فرصت خدمت در دوران مدیریتی خود باشیم، ادامه داد: فرصت خدمت، فرصت مناسبی است و باید خدا را شاکر باشیم و این فرصت را گران بداریم و‌ با حوایج دنیوی آن را تعویض نکنیم و شرایط خدمت را برای مردم که ولی نعمت ما هستند فراهم کنیم و به تعهد خود به خون شهدا پایبند باشیم.

نجفی با تاکید بر اینکه برای انتخاب فرماندار اشتهارد حساسیت ویژه داشته ام گفت: در انتخاب فرماندار شهرستان اشتهارد هم از نمایندگان مردم در مجلس و دیگر مسئولان مشورت گرفته شده است و با حساسیت بالایی این انتخاب صورت گرفته است.

در پایان این مراسم با اهدا لوحی از «ابوالفضل اینانلو» فرماندار سابق اشتهارد قدردانی شد و در ادامه «محمد کردی» با دریافت حکم خود، رسما آغاز بکار کرد.

شهرستان اشتهارد واقع در استان البرز، ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار