افتتاحیه اولین باشگاه کوهنوردی در شهر قدس

شهر قدس( پانا) - مراسم افتتاح اولین باشگاه کوهنوردی با حضور مسئولین و قهرمانان ورزش کوهنوردی در شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه اولین باشگاه کوهنوردی در شهر قدس

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، این مراسم با حضور حسین نوروزی ریاست اداره ورزش و جوانان ، حسین چناقچی ریاست شورای اسلامی ،ابوطالب آذر برا عضو شورای اسلامی و زینب موسوی قهرمان جهان در رشته کوه نوردی برگزار شد.
چناقچی رئیس شورای اسلامی گفت:کسانی که در این رشته هستند عاشقانه در این راه قدم بر می دارند ،کوه نوردی یعنی پی بردن به عظمت خدا است وامروزه شهرقدس به قهرمانان خود افتخار می کند زیرا مدال آوری خود را تا مسابقات برون مرزی ادامه دادند.
در ادامه مراسم نوروزی رئیس اداره ورزش و جوانان گفت:همه ورزشکارانی که در این جا گرد هم آمدند قطعا هدف مقدسی دارند که این باشگاه را به اوج برسانند‌ ؛من به عنوان خادم در این اداره به شخصه خودم را عضو خانواده ی کوه نوردی می دانم و تمام تلاشم را برای موفقیت این مجموعه اجرا می کنم.
سپس آذر برا عضو شورای اسلامی گفت:خیلی خوشحال هستم که در این مکان با قهرمانان خوب همراه هستم، کوه نوردی ورزشی است برای پی بردن به زیبایی های خداوند متعال و کسانی که کوه نورد هستند آرزویشان زندگی کردن و کوهنوردی در کوه تا پایان عمرشان است اعضای شورای شهر در حمایت از کوهنوردان دریغ نخواهند کرد و سعی می کند تا با فراهم سازی بستری مناسب امکانات را برای قهرمانان فراهم نمایند.
در پایان این مراسم از قهرمانان این رشته توسط مسئولین شهرستان تقدیر به عمل آمد.
/خبر نگار: علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار