گروه کوه نوردی فرهنگیان

گروه کوهنوردی فرهنگیان گالیکش در راستای ارتقای روحیه و نشاط جسمانی از جبهه ی جنوبی به قله دماوند بام ایران صعود کرد.

کد مطلب: ۵۲۷۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز استان گلستان ؛گروه کوهنوردی فرهنگیان شهرستان به قله ۵۶۷۱ متری دماوند صعود نمودند.

عزیز خسروی سرپرست گروه کوهنوردی قائم در این خصوص افزود: به طور کلی ورزش و علی الخصوص کوهنوردی می تواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که صبر و استقامت در برابر در شرایط سخت و ناملایمات پیش رو و کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک را به ما می آموزد.

گروه کوهنوردی قائم گالیکش در راستای ارتقای روحیه و نشاط جسمانی از جبهه ی جنوبی به قله دماوند بام ایران صعود کرد.

این گروه متشکل از ۸ نفر کوهنوردان فرهنگی شهرستان گالیکش روز چهارشنبه ششم مرداد به قصد صعود به قله ۵۶۷۱ متری دماوند راهی این سفر گردیدند.

کوهنوردان این گروه صعود خود را با هماهنگی فدراسیون کوهنوردی(قرارگاه کوهنوردی رینه) از روستای رینه شهرستان پلور آغاز و ساعت ۷ عصر بعد از رسیدن به جایگاه گوسفندسرا (ارتفاع ۳۰۰۰متر) شروع به کوهپیمایی به سمت بارگاه سوم (ارتفاع ۴۲۰۰متر) نمودند با رسیدن به بارگاه ساعت ۱۲ شب چادر برپا شد. ساعت ۵ بامداد روز پنج شنبه هفتم مرداد به سمت قله حرکت کردند و پس از ۷ ساعت کوهپیمایی در ساعت ۱۳ عصر به قله صعود نمودند و با رسیدن به قله با ذکر صلوات شاکر عظمت پروردگار و نظاره گر زیبایی طبیعت بام ایران شدند.

اعضــای این گروه را آقایان عزیز خســروی،‌ شیر احمد بارانی، ‌سیدداود موسوی،‌ عبدالله خسروی، ‌اسماعیل خسروی، سیدموسی حسینی، ‌حمزه حدادی و ‌جواد خسروی تشکیل می دادند.

در ضمن این گروه در کارنامه خود فتح قله های سبلان (‌دوبار )، ‌الوند، ‌دنا،‌ سهند،‌ اشترانکوه (‌سنبران )‌، ‌شاهوار و چند قله دیگر را به یادگار گذاشته اند .

خاطرنشان می شود این گروه هر سال به یکی از قلل مرتفع ایران صعود می نماید که در برنامه سال آینده خود صعود به قله علم کوه دومین قله مرتفع ایران را پیش رو دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار