رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران منصوب شد 

سید حسین قاسمی با حکم مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان شد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران منصوب شد 

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، با حکم سید علی قاسمی و در حضور معاون آموزش ابتدایی و معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران، سید حسین قاسمی که پیش از این به مدت سه ماه سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان بود، به ریاست این اداره منصوب شد.

سید عیسی میرشفیعی در این آیین هدف آموزش و پرورش را خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان دانست و گفت: نگاه حرفه ای و تخصصی به حوزه استثنایی امری مهم است که با بکار گیری نیروهای مجرب و همکاری سازنده می شود به حل مشکلات پیش رو پرداخت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۶۰ درصد نیروهای آموزش و پرورش استثنایی بالای ۲۰ سال سابقه کاری دارند یادآور شد: آموزش و پرورش استثنایی با مدیریت بر نوع کارکرد و با مستندسازی و به کارگیری تجربیات نیروهای با سابقه می‌تواند رشد آموزشی مطلوب را برای نیروهای جوان تر مهیا کند.

او با اشاره به اختلاف سابقه کاری نیروهای انسانی گفت: باید مدیریت کرد که شکاف بین نیروها رعایت و تجربیات به نسل جدید معلمان منتقل شود. اگر تعامل بین این نیروها ایجاد شود انتقال تجربه ها به راحتی اتفاق می‌افتد.

این مسئول ادامه داد: در حوزه استثنایی نیروهای توانمندی داریم که استفاده از روند کار ارزنده آن‌ها منجر به زنده نگه داشتن تجارب می‌شود.

سید حسین قاسمی نیز تعداد نیروهای آموزش و پرورش استثنایی را بالغ بر هزار نفر اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان استثنایی مظلوم‌ترین افراد در جامعه هستند.

قاسمی کارکنان حوزه استثنایی را دلسوزترین و متخصص‌ترین افراد در آموزش و پرورش برشمرد افزود: امیدوارم با توانمندی که در همکاران این حوزه هست بتوانیم از حقوق دانش آموزان دفاع کنیم و حق این دانش آموزان را با ارائه خدمات عالی به آنان ادا کنیم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران تصریح کرد: با توانمندی نیروی انسانی، همفکری و برنامه‌ریزی می‌توان چالش های موجود را از بین برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار