تلاش شرکت پست در راستای تهیه و استقرار سامانه POS همراه و استفاده از فناوری جدید NFC
کرج (پانا) - عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تلاش مدیران شرکت در راستای تهیه و استقرار سامانه POS همراه و استفاده از فناوری جدید NFC از رفع مشکل دریافت وجوه پستی بخصوص مرسولات خرید اینترنتی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: استفاده از این سامانه موجب کاهش درصد برگشتی این مرسولات خواهد شد .
به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، حلال خور با اشاره به تلاش مدیران شرکت در راستای تهیه و استقرار سامانه POS همراه و استفاده از فناوری جدید NFC از رفع مشکل دریافت وجوه پستی بخصوص مرسولات خرید اینترنتی در آینده نزدیک خبر داد و افزود استفاده از این سامانه موجب کاهش درصد برگشتی این مرسولات خواهد شد .
حلال خور همچنین ضمن تایید وجود مشکل در بخش تامین خورجین و کیف نامه رسانی به تلاش های صورت گرفته در راستای طراحی و استفاده از باکس های نامه رسانی استاندارد اشاره کرد و افزود با توجه به عدم تحویل باکس های طراحی شده توسط شرکت طرف قرارداد بر اساس استاندارد های تعیین شده ، اعتباری جهت تهیه موقت خورجین و کیف نامه رسانی در روزهای آتی به استانها ابلاغ خواهد شد و استانها می توانند راسا نسبت به تهیه این اقلام اقدام نمایند .
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در پاسخ یکی از همکاران نامه رسان در خصوص کیفیت موتور سیکلت های مورد استفاده در فرآیند توزیع گفت: با توجه به نمایشگاه تخصصی برگزار شده در حوزه حمل و نقل و خاصه موتور سیکلت اقداماتی در راستای تهیه موتور سیکلت های هیبریدی با کیفیت مناسب و دارای حداقل آلایندگی زیست محیطی با هدف رفع مشکل موجود و همگامی با سیاست های حوزه حفظ محیط زیست صورت گرفته است و در آینده نزدیک موزعین کشور از موتور سیکلت های هیبریدی استفاده خواهند کرد .
حلال خور همچنین با توجه به لزوم همایت از معیشت همکاران و ارتقاء سطح زندگی آنان به تلاش های صورت گرفته در حوزه امور رفاهی همکاران پستی از جمله افزایش سطح حمایتی بیمه های درمانی و نیز انجام بیمه آتش سوزی و زلزله مسکن همکاران با بهره گیری از توان شرکت اشاره کرد و افزود: افزایش رفاهیات و بهبود وضع معیشتی همکاران یکی از دغدغه های اصلی مدیران شبکه پستی است .
ارسال دیدگاه