مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

تجربه گردانی معلمان یکی از مأموریت های مهم دانشگاه فرهنگیان

مشهد (پانا) - مراسم آغازین جشنواره تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک با حضور استادان، دبیران و پیشکسوتان حوزه آموزش فیزیک در تالار ابن هیثم پردیس شهید بهشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجربه گردانی معلمان یکی از مأموریت های مهم دانشگاه فرهنگیان

در این مراسم، سیدحسین مجتبوی، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روزبزرگداشت مقام زن گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه استراتژیک، مأموریت گرا و حاکمیتی نقش بسیار مهمی در ارتقاء سطح علم و دانش، و مهارت های حرفه ای معلمان دارد.

وی با اشاره به اسناد بالادستی از جمله سند چشم انداز، سند تحول بنیادین و اساس­نامه دانشگاه فرهنگیان گفت: بر اساس این اسناد یکی از مأموریت های مهم دانشگاه فرهنگیان تجربه گردانی است.

وی تشریح کرد: مبنای این مأموریت انتقال تجربه استادان پیشکسوت به جوانان در حوزه های علمی است که موضوع جشنواره های تجربیات برترآموزش رشته های تخصصی را تشکیل می دهد.

مجتبوی با گرامی داشت یاد و خاطره معلمان بزرگی مانند شهید رجایی، شهید باهنر، شهید مطهری وشریعتی گفت: یکی از مصادیق پاسداشت کوشش های این بزرگان برگزاری چنین همایش­ها وجشنواره هایی است.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با تأکید بر این که تجربیات معلمان باید جمع آوری و مکتوب شود گفت: از این طریق می توان آن را در اختیار کسانی قرار داد که به این تجربیات نیاز دارند و می توانند از آن استفاده کنند.

مجتبوی افزود: دانشگاه فرهنگیان از همکاری تمامی کسانی که می توانند این دانشگاه را در مسئولیت خطیر تربیت معلم یاری کنند استقبال می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار