مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی خبرداد

برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همزمان با سراسر کشور جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در ۱۷ اسفند ماه سال جاری با سخنرانی مریم کاتب راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهدشد.

کد مطلب: ۸۰۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت

محمد رضا فخر مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در نشست خبری پنجمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: رسانه ها ی استان در سال جاری در حوزه معارف دفاع مقدس خوش درخشیدند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با تقدیر از پوشش خبری رسانه ها برای مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دهه فاطمیه در استان گفت: هفدهم اسفند ماه سال جاری پنجمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با حضور مسئولین استانی، مادران، همسران و دختران شهداء و رزمندگان برگزار خواهدشد.
وی با بیان اینکه آغاز این جشنواره از سال پنج سال قبل بوده است، عنوان کرد: هدف از این جشنواره گسترش سیره فاطمی(س) و زینبی(س) است که مادران، همسران، خواهران و دختران رزمندگان و شهداء نقش بسزایی در اشاعه آن داشتند.
فخر یادآورشد: در سال گذشته در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ۱۱۰ نفر از مادران، خواهران، همسران و دختران شهداء و رزمندگان مورد تجلیل قرار گرفتند .
فخر با بیان اینکه امسال نیر بیش از ۷۰ نفر ازآنها مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت امسال نگاه ویژه و اختصاصی به ۲۲شهید حوزه مرزبانی است.
وی عنوان کرد: در راستای بهتر انجام شده این جشنواره جلسه ایی با نماینده ولی فقیه در استان داشته اییم.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بین اینکه سخنران محوری این جشنواره خانم مریم کاتب از راویان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهند بود، افزود: شروع این جشنواره ساعت ۸:۳۰ صبح با گلباران وعطر افشانی شهدای گمنام دفاع مقدس دانشگاه آزاد خواهد بود.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم کار را به نحو احسن برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم پنج کمیته فرهنگی ادبی و هنری، پژوهشی، پشتیبانی، گنجینه شهدا و جمع آوری آثار وکمیته مردم نهاد وسازمانهای غیر دولتی شکل گرفته است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در سال آینده نیز تجلیل از همسران مدافعین حرم استان نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود: از مستند سلام شهیدان گمنام، آلبوم صدای شاعر با صدای جمعی از بانوان خراسان جنوبی و کتاب مشق عشق در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار