رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه خبرداد:

آغاز طرح تشدید نظارت بر فرآوردهای خام دامی ویژه نوروز 97

بشرویه (پانا) ـ رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه گفت : طرح ویژه تشدید نظارت های بهداشتی برعرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان بشرویه آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح تشدید نظارت بر فرآوردهای خام دامی ویژه نوروز 97

دکتر سید حمید عبدی رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه گفت : با عنایت به اینکه در روزهای پایانی سال حجم خرید و فروش فراورده های خام دامی افزایش می یابد ضرورت افزایش نظارت و بازرسی فراوده های خام دامی بیشتر می شود بدین جهت طرح تشدید نظارت بهداشتی برعرضه فراورده های خام دامی از نیمه دوم اسفند ماه شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می یابد .

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه افزود : در شهرستان بشرویه حدود 60 مرکز عرضه فراورده های خام دامی شامل مرغ ، ماهی، تخم مرغ و گوشت قرمز و ده واحد رستوران می باشد که بطور مرتب و روزانه تا پایان تعطیلات مورد بازدید کارشناسان شبکه قرار می گیرد ، که این بازدیدها در دوشیفت صبح و عصر و به دقت درحال انجام می باشد که با متخلفین از موازین بهداشتی با شدت برخورد خواهد شد .

دکتر عبدی همچنین از شهروندان خواست که گوشت قرمز، گوشت سفید ، ماهی و تخم مرغ مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز و معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و حتما به تاریخ تولید و انقضاء گوشت‌های بسته‌بندی شده توجه و از خرید گوشت های کشتارهای غیرمجاز اجتناب نمایند.

وی در پایان تاکید نمود که انتظار شبکه دامپزشکی از شهروندان این است که تک تک همشهریان به عنوان بازرسین افتخاری شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه باشند و هرگونه تخلف یا موارد غیر بهداشتی مشاهده کردند سریعاً به شبکه دامپزشکی بشرویه با شماره تلفن 32781318 و 32781315 اطلاع دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار