توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال‌جاری در مازندران

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای تنظیم بازار در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات نوروزی، یک هزار و 140 تن گوشت مرغ و بیش از 140 تن گوشت قرمز بین شهروندان مازندرانی در حال توزیع است.

کد مطلب: ۸۰۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال‌جاری در مازندران

به گزارش پانا-مازندران، حسین نگهدار گفت: به‌منظور ایجاد ثبات بازار مصرف و جلوگیری از نوسانات کاذب قیمت کالاهای اساسی در ایام پایانی سال‌جاری و تعطیلات نوروزی و برای حفظ آرامش بازار، توزیع اقلام اساسی مانند، گوشت قرمز، گوشت مرغ، سیب، پرتقال، تخم مرغ، کره و روغن .... بر اساس سهمیه‌های اعلام‌شده و با هماهنگی و نظارت کمیته تنظیم بازار از 15 بهمن ماه امسال در سطح استان مازندران شروع و تا 15 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: 140 تن گوشت قرمز، یک هزار و 140 تن گوشت مرغ ، 75 تن تخم مرغ، 500 تن سیب و 500 تن پرتقال برای تنظیم بازار در ایام پایانی امسال در استان در نظر گرفته شد.

وی افزود: قیمت گوشت مرغ برای مصرف کننده، کیلویی 6 هزار و 200 تومان و تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان تعیین شد.

این مقام مسوول بیان کرد: 50 تن ذخیره احتیاطی پرتقال و سیب بصوت متمرکز برای این ایام لحاظ گردیده است.

نگهدار تصریح کرد: در صورت جذب 70 درصد از سهمیه گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ توسط مصرف کنندگان تا ایام پایانی سال جاری، سهمیه های افزایشی در مرحله دوم متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: قیمت سیب، پرتقال و گوشت قرمز در زمان توزیع در نیمه دوم اسفند ماه از طریق وزارت متبوع به استان ها ابلاغ خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: شرکت بازرگانی و دولتی ایران در صورت تقاضای کمیسیون تنظیم بازار استان به روغن نباتی با قیمت حداکثر 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار، نسبت به تامین و تحویل آن به استانهای متقاضی اقدام می کند.

وی در پایان گفت: قیمت فروش کره در بسته بندی 100 گرمی بر اساس قیمت اعلامی کمیسیون تنظیم بازار استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار