معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران: آسیب های اجتماعی دارای گستردگی و پیچیدگی بسیار است

تهران (پانا) - یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سال 96 به ریاست معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان های استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۰۴۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران: آسیب های اجتماعی دارای گستردگی و پیچیدگی بسیار است

همدانی معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در این باره گفت:امروزه آسیب های اجتماعی از گستردگی و پیچیدگی بسیاری برخوردار است که نیازمند توجه و مطالعه جدی در این راستا می باشد.

وی افزود: مجموعه بزرگی از آسیب های اجتماعی در شکل های مختلف جامعه را مورد تهدید قرار می دهند که اگر ریشه یابی و اقدامات اساسی و پیشگیرنده در مورد آنها صورت نگیرد می توانند به بحرانی اجتماعی تبدیل شوند.

همدانی ، با اشاره به اینکه برخی آسیب ها در ابتدا از جنبه کاملا فردی و شخصی برخوردار است ، تاکید کرد: همین آسیب فردی اگر مورد توجه و درمان جدی قرار نگیرد، می تواند به یک اسیب اجتماعی تبدیل شده و بخش وسیعی از جامعه را دچار بحران نماید.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با تاکید بر اینکه جامعه ما نیازمند آموزش دقیق در حوزه مسائل اجتماعی است ، تصریح کرد: مردم عزیز ما نشان داده اند که اگر مورد توجه و احترام قرار گیرند در پذیرش واقعیت ها و همکاری در زمینه حل بحران های اجتماعی همیشه پیش قدم می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار