آمادگی آموزش و پرورش در راستای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه سوری

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان آماده همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از بروز حوادث تلخ برای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۰۴۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش و پرورش در راستای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه سوری

جعفر پاشایی در جلسه مشترک آموزش وپرورش استان با نیروی انتظامی در خصوص پیشگیری از حوادث ناگوارچهارشنبه سوری در باشگاه فرهنگیان بر اهمیت بحث ایمنی در حوزه دانش آموزی تاکید کرده و گفت: در حالی که دنیا در مسیر آگاهی حرکت می کند متاسفانه ما در آستانه چهارشنبه سوری شاهد وقوع اتفاقات تلخی هستیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به اینکه حل چنین مشکلاتی نگاه ریشه ای می طلبد بر فرهنگ سازی این موضوع در سنبن پایین تاکید داشته و گفت: تاثیرگذاری آن از سنین پایین می باشد و باید به صورت کپسولی عمل کرد.

وی با اشاره به نقش آگاهی سازی، خبر داد:اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق سایت آموزش و پرورش، اقدامات پیشگیرانه و برخورد با خاطیان در مدارس صورت می گیرد که در این مدت باقی مانده معاونین پرورشی باید فعال بوده و ارتباط مستمر مدیران مدارس ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بر اهمیت آگاه سازی دانش اموزان تاکید و افزود:استفاده از روشهای اقناعی در راستای پیشگیری ازحوادث تلخ ضروریست.

پاشایی ادامه داد:دستگاه تعلیم وتربیت استان آماده همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از بروز حوادث تلخ برای دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار