فعالان عرصه تربیت آموزش و پرورش مازندران تجلیل شدند

ساری (پانا) - فعالان عرصه تربیت آموزش و پرورش مازندران همزمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۰۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالان عرصه تربیت آموزش و پرورش مازندران تجلیل شدند

همایش تجلیل از فعالان عرصه تربیت با حضور علی‌رضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری برگزار شد.
در این همایش فعالان تربیتی در پنج بخش فرهنگی و پرورشی، شورای آموزش و پرورش برتر در حوزه فرهنگی و پرورشی، همکاران مبتکر و فعال، فعالیت مستمر فعالیتی و تشکیلاتی و همچنین برندگان دانش آموزی عکس ۳۹ ویژه ۲۲ بهمن تجلیل شدند.
در بخش خیران حوزه‌ی فرهنگی و پرورشی دو خیر از تنکابن برای ساخت نمازخانه دبستان شهید معلمی و تأمین تجهیزات کتابخانه مدارس، یک خیر از گلوگاه برای ساخت نمازخانه مدرسه تیله نو، یک خیر از شهرستان ساری برایربرگزاری مسابقات قرآن یادبود ثمینه باقری و یک خیر از منطقه بهنمیر برای ساخت دارالقرآن تجلیل شدند.
در بخش شورای آموزش پرورش برتر در حوزه پرورشی و فرهنگی، فرماندار و رییس شورا و مدیر آموزش و پرورش شهرستلن آمل، بخشدار و رییس شورا و رییس آموزش و پرورش منطقه بهنمیر قدردانی شدند.
در بخش همکاران مبتکر و فعال، معاون پرورشی دبستان شاهد ساری برای اجرای طرح خانه‌های نورانی-تربیت قرآنی، یکی از مدیران شهرستان آمل برای اجرای ایستگاه مطالعه و معاون پرورشی اموزش و پرورش گلوگاه برای اجرای طرح «سازت را کوک کن و بیا» شایسته قدردانی شدند.
در بخش فعالیت‌های مستمر تربیتی و تشکیلاتی مربی پیشکسوت پرورشی و تشکیلاتی دو مربی پیشکسوت تشکیلات سازمان دانش‌آموزی از شهرستان‌های ساری و بابل تجلیل شدند.
در بخش برندگان مسابقه دانش‌آموزی «عکس۳۹ ویژه ۲۲ بهمن» دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه قائم‌شهر و دبیرستان متوسطه اول هدف ساری و دبستان شیخ‌الاسلامی نوشهر تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار