مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام:

کارآمدی، اخلاق و خلاقیت جلوه های زیبایی برای انتخاب و انتصاب مدیران خواهد بود.

ایلام ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام نشستی صریح و صمیمی با عوامل اداری و آموزشی دبیرستان نمونه دولتی فضیلت داشت.

کد مطلب: ۸۰۴۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کارآمدی، اخلاق و خلاقیت جلوه های زیبایی برای انتخاب و انتصاب مدیران خواهد بود.

فارس شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در نشستی با دبیران و عوامل اداری دبیرستان نمونه دولتی فضیلت گفت: بر اساس دستورالعمل جدید وزارتی فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که به تازگی به تمامی مدارس ابلاغ شده است، فرایند انتصاب و انتخاب مدیران تنها با ثبت نام در سامانه امکان پذیر است و با توجه به اینکه ثبت نام در اسفند جاری انجام می شود، در اسرع وقت این موضوع را در جلسه شورای دبیران طرح و کاملا شرح داده شود.

وی افزود: انتصاب مدیران بسیار حساس است و مدیریت مدارس نقطه عطف اداره امورات واحدهای آموزشی است و ضعف در مدیریت مشکلی است که زمینه ی مشکلات زیادی خواهد شد.

ایشان اظهار کرد: همه ی ما برای اصلاح امورات نیازمند نقد هستیم و نقد باید منصفانه باشد. ما شنونده ی نقدهای اثرگذار فرهنگیان هستیم و حتما پیگیر خواهیم بود.

شریفی گفت: واقعی کردن ساعت های ابلاغ شده به دبیران در دستور کار کمیته ی ساماندهی نیروی انسانی قرار گرفته است و به امید خدا دیگر شاهد تفاوت های معنادار در ساعت های تدریس دبیران نخواهیم بود.

وی بیان کرد: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش فراوان است و یگانه راه حل این مشکلات همگرایی و همدلی در مواجه با مسائلی است که پیش روی خانواده بزرگ فرهنگیان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار