تجلیل از چهره‌ها و الگوهای برتر امور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه4 مشهد

مشهد(پانا): معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه تجلیل از چهره‌ها و الگوهای برتر امور تربیتی ناحیه 4 است که در این برنامه از 223 چهره ماندگار در امور تربیتی تجلیل می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۴۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از چهره‌ها و الگوهای برتر امور تربیتی آموزش و پرورش  ناحیه4  مشهد

علی اسماعیلی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: 8 اسفند روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی در کشور است، روزی است که نهاد تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه تجلیل از چهره‌ها و الگوهای برتر امور تربیتی ناحیه 4 است که در این برنامه از 223 چهره ماندگار در امور تربیتی تجلیل می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و معنوی از جمله برنامه‌های این هفته است، بی شک انجام بسیاری از فعالیت‌های پرورشی با سبک و آموزه های دینی انجام می‌پذیرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد گفت: معاونان و مربیان پرورشی سفیران علم و اخلاق در مدارس هستند، نقش آنان در تربیت آینده سازان شاخص و برجسته است.
وی گفت: مربیان و مشاوران امور تربیتی در این ایام در مسابقات 13 گانه فرهنگی و هنری با مبانی دینی در کنار دانش آموزان خواهند بود که این مهم می‌تواند در شناسایی و پرورش استعداد‌های دانش آموزان مهم واقع شود.
اسماعیلی در ادامه بیان کرد: تعداد پرسنل شاغل در حوزه تربیتی 223 نفر است که از این تعداد 88 نفر همکار آقا و 135 نفر همکار خانم می باشند که 135 نفر معاون پرورشی و 88 نفر به عنوان مربی پرورشی در مدارس سطح ناحیه حضور دارند.
وی گفت: در حوزه پرورشی با چالش هایی از قبیل کمبود نیروی انسانی متناسب با ماموریتهای پرورشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدم توازن نیروی انسانی در جنسیت های مختلف، عدم تطابق برنامه عملیاتی و اجرایی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی، عدم تهیه زیرساختها و برنامه ریزی برای اجرای ساحتهای تربیتی حاکم بر سند تحول بنیادین و عدم توجه به رشد همه جانبه دانش آموزان و ساحتهای شش گانه با رویکرد صرف آموزشی بدون توجه به مقوله تربیت به عنوان یک مسئله حائز اهمییت روبرو هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار