معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با پانا:

انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین مشارکت مدنی است

شوراهای دانش آموزی عالی ترین مدل تربیت در نظام آموزش و پرورش است

اهواز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین مشارکت مدنی و اجتماعی دانش آموزان عال ترین مدل تربیت در نظام آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۰۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین مشارکت مدنی است

مهدی رفیعی دهکردی در حاشیه نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی خوزستان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی والاترین و زیباترین بستر مشارکت فعال اجتماعی دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه انسان های توسعه یافته انسان هایی هستند که استعداد خود را به ظهور برسانند، گفت: توسعه یافتگی مرهون مهارت آموزی است و مهارت اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین مهارت ها تنها با مشارکت اجتماعی تحقق پیدا می کند.

رفیعی همچنین افزود: مشارکت طلبی و مشارکت جویی بهترین شاخصه فعالیت های دانش آموزی است و سازمان دانش آموزی امکان انجام این فعالیت ها را در مدارس فراهم می کند.

وی خرد جمعی را برای موفقیت فعالیت های اجتماعی ضروری دانست و گفت: بهره گیری از خرد جعمی و در چارچوب عقلانیت، باید به عنوان یک اولویت مهم در فعالیت های دانش آموزان در نظر گرفته شود و دانش آموزان باید با مسئولین آموزش و پرورش یک تعامل منطقی برقرار کنند و در فعالیت های آموزشی و پرورشی یاری گر آنها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار