در گفت‌وگو با پانا

علی‌آبادی، عضو شورای فنی فدراسیون کشتی: اگر رسول خادم نباشد ما هم نیستیم

کُشتی ایران از این توفان خارج نشود دیگر موفق نخواهد شد

تهران (پانا)- – رحیم علی‌آبادی از جدا شدن اعضا کمیته فنی کشتی فرنگی در صورت قطعی شدن رفتن رسول خادم از این فدراسیون خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
علی‌آبادی، عضو شورای فنی فدراسیون کشتی: اگر رسول خادم نباشد ما هم نیستیم

رحیم علی‌آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با پانا درباره استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی گفت: کشتی ایران با توفان روبه‌رو شده است و اگر از این بحران خارج نشود دیگر نمی‌تواند به موفقیت برسد. همه ما به حضور خادم در کشتی امیدواریم و او توانایی این را دارد که کشتی ایران را هم از نظر مالی، فنی و مدیریتی اداره کند. رسول خادم کسی است که خودش را وقف کشتی کرده و اگر او نباشد ما هم نخواهیم بود . خادم در این چند سال اخیر نشان داد که با خیال راحت می‌توانیم کشتی را به او بسپاریم و اگر او نباشد مسلماً کار برای همه سخت خواهد بود .

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی ادامه داد: فدراسیون کشتی همیشه خط قرمزهای نظام را رعایت کرده و اگر الآن رسول خادم از وضع فعلی خسته شده است به این دلیل است که هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود. به هر ترتیب امیدوارم تصمیمات قاطع گرفته شود. مجمع فوق‌العاده هرچه سریع‌تر باید برگزار شود و تصمیم جدی گرفته شود .

از آنجا که تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان پنجم رسید و تنها به سه مدال طلا دست یافت، علی‌آبادی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در این باره گفت: متأسفم که این نتیجه به دست آمد و قطعاً کادر فنی باید در این خصوص توضیح دهد. کشتی در آسیا پیشرفت کرده است اما کشتی‌گیران ما و مربیان نمی‌خواهند این را بپذیرند. به نظرم باید در مورد نتایجی که به دست آمده هر چه سریع‌تر جلسه‌ای برگزار شود. واقعاً کسب این نتایج دور از انتظار بود. متاسفانه عمده‌ترین مشکل کشتی گیران ما نبود جنگندگی و جسارت است. کادر فنی باید در مورد این موضوع توضیح بدهد. تأکید می‌کنم آنها نمی‌خواهند این موضوع را بپذیرند که روز به روز کشورها در حال رشد و پیشرفت هستند و اگر دقت کافی نکنند خیلی زود از قافله عقب می‌مانند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار