جشن میلاد ریحانه النبی(س) در امام زاده زید قاین برگزار می شود

قاین(پانا)_با حضور حجت الاسلام ایزد خواه جشن میلاد ریحانه النبی(س) در امام زاده زید قاین برگزار می شود

کد مطلب: ۸۰۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد ریحانه النبی(س) در امام زاده زید قاین برگزار می شود

جلسه برنامه ریزی جشن بزرگ میلاد فاطمه زهرا(س)پیش از ظهر امروز در محل سپاه قاین برگزار شد .

سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این جلسه با بیان این که چند سالی است که جشن میلاد دخت نبی اکرم (ص) با حضور پرشور مردم و به خصوص بانوان در کشور برگزار می شود گفت:عقیده ما بر این است که جشن میلاد کوثر باید هم با شور و هم با شعور برگزار شود .

وی افزود: جشن ائمه ما خوشبختانه در مناسبتهای مختلف با شور گرفته می شود ومهم شعور است که ما دست اندرکاران نظام باید به این سمت و سو حرکت کنیم که جشن های مردمی را با شعور وآگاهی بیشتری برگزار کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این جلسه با تاکید بر آگاهی بخشی به مردم و به خصوص قشر جوان گفت:بانوان خط مقدم جنگ نرم هستند و باید از این گونه مراسمات نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

حجت الاسلام حسین رحیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین نیز دراین جلسه با بیان این که بایستی در بقاع متبرکه برنامه های فرهنگی متنوعی بر گزار شود گفت: یکی از ویژه برنامه های ما برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بقاع شاخص شهرستان قاینات است که در همین راستا جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در بقعه امام زاده زید قاین برگزار خواهد شد

وی افزود: این مراسم راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 17 اسفند با حضور حجت الاسلام ایزد خواه از طلاب مشهد مقدس در محل امام زاده زید قاین برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین گفت: این مراسم با شکوه به همت اداره اوقاف و امور خیریه ،بسیج جامعه زنان،اداره تبلیغات اسلامی،شهرداری و بانک انصار برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار