مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) فردوس خبر داد:

اخذ مجور سطح 3 مدرسه علمیه خواهران فردوس در رشته تفسیر علوم قرآن/ تکمیل فاز دوم تا مهر سال آینده

فردوس(پانا)_مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) فردوس گفت:با پیگیری های فراوان توانستیم مجوز سطح سه که معادل کارشناسی ارشد می باشد را در رشته تفسیرعلوم قرآن اخذ کنیم.

کد مطلب: ۸۰۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اخذ مجور سطح 3 مدرسه علمیه خواهران فردوس در رشته تفسیر علوم قرآن/ تکمیل فاز دوم تا مهر سال آینده

صبح امروز شهناز شهید زاده مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) شهرستان فردوس عنوان کرد: مدرسه علمیه خواهران فردوس در حال حاضر میزبان 115 طلبه خواهر است که در این مدرسه در حال تحصیل هستند همچنین این مدرسه تا به اکنون جهت سال تحصیلی جدید 15 نفر را ثبت نام کرده است.

شهید زاده در ادامه از فارغ التحصیلی 182 نفر از مدرسه علمیه خواهران فردوس خبرداد و گفت: خوشبختانه مدرسه علمیه خواهران فردوس از نظر رتبه علمی دربین مدارس علمیه استان اکنون در رتبه 10 با میانگین معدل 17 قراردارد.

وی در ادامه از تکمیل فاز دو این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: تا به اکنون 150 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این فاز ارائه شده است که توانسته ایم برخی از قسمت ها را کامل کنیم واگرروند ارائه اعتبار همینطور ادامه پیدا کند تا مهرسال آینده تکمیل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران فردوس درادامه با اعلام خبر خوشی به علاقه مندان ادامه تحصیل در حوزه خواهران گفت: با پیگیری های فراوان توانستیم مجوز سطح سه که معادل کارشناسی ارشد می باشد را در رشته تفسیرعلوم قرآن اخذ کنیم.

شهید زاده در ادامه با اشاره به این که نیاز است تا هرچه زودتر فاز 3 حوزه علمیه خواهران تکمیل شود گفت: اکنون با توجه به اخذ مجوز سطح 3 نیاز است تا دیگر رشته های تخصصی را هم داشته باشیم و برای گرفتن مجوز دیگر رشته ها باید امکانات ما به روز رسانی و تکمیل شود , امید داریم تا فاز سوم نیز هرچه زودتر با کمک خیرین و مسئولین ذی ربط تکمیل شود.

وی در ادامه با اشاره به امکاناتی که این مدرسه در اختیار طلاب خواهر قرار میدهد گفت: اعطای تسهیلات با نرخ سود کم به طلاب, اعطای هدیه ازدواج به طلابی که تازه ازدواج می کنند , پذیرش دردو هتل آفتاب و ولایت جهت طلاب درمشهد, برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی , تجلیل هرساله از ممتازین و جذب ممتازین به عنوان استاد درمدرسه, استفاده از کتابخانه غنی مدرسه علمیه الزهرا با 5000 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف را تنها گوشه ای از امکانات به طلاب خواهر عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) همچنین نشست با امام جمعه , دیدار با مسئولین شهرستان وشورای شهر, چاپ بنر در اقصی نقاط شهر و اعزام 15 مبلغ به مدارس سطح شهرستان در دوره های متوسطه اول و دوم را از جمله فعالیت های این مدرسه جهت جذب طلاب و اطلاع رسانی عنوان کرد.

وی همچنین در پایان از حجت الاسلام والمسلمین فردوسی پور رئیس مدارس علمیه فردوس و امام جمعه فردوس نیز جهت حمایت های فراوانشان تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است حوزه علمیه آیت الله شیخ مجتبی قزوینی(ره) و حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان فردوس از تاریخ 15 بهمن ماه 96 لغایت 20 فروردین 97 از بین دانش آموزان علاقه مند و با استعداد در پایه نهم و دهم(دوره اول متوسطه)، دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس طلبه می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار