سامانه ویترین شهروندی در اتوبوس های کرج راه اندازی می شود

کرج (پانا) - سرپرست اداره تحقیق و توسعه شهر الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از راه اندازی سامانه ویترین شهروندی در اتوبوس های کرج خبر داد و گفت: این سامانه در آینده نزدیک فعال خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ویترین شهروندی در اتوبوس های کرج راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، حسین کریم پناه گفت: سامانه ویترین شهروندی با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش آگاهی شهروندان از اقدامات مجموعه مدیریت شهری راه اندازی می شود .

وی در تشریح عملکرد سامانه عنوان کرد: خدمات آموزش شهروندی از طریق کتاب صوتی و نیز با بهره گیری از امکانات فضای مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام مدیریت شهری از طریق اینترنت رایگان به شهروندان ارائه می شود .

این مسئول اضافه کرد: شهروندانی که از اتوبوس برای مسافرت های درون شهری استفاده می کنند می توانند از طریق تلفن همراه خود از این سامانه بهره بردرای نمایند .

کریم پناه، با اشاره به اینکه سامانه فوق با همکاری سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگی و حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج به بهره برداری می رسد، گفت: ابتدا این سامانه به صورت پایلوت روی 10 اتوبوس نصب می شود و در صورت موفقیت طرح، سامانه یاد شده روی تمامی اتوبوس ها نصب خواهد شد .

وی افزود: این طرح در خانه استارتاپ در حال اجرا می باشد و کسانی که به این محل مراجعه می کنند می توانند از امکانات سامانه ویترین شهروندی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار