اجرای طرح اتوبوس فرهنگ شهروندی در شهرستان اسلامشهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و بار شهرداری اسلامشهر از اجرای طرح اتوبوس فرهنگ شهروندی ،با محوریت شهریاران جوان جهت دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان خبر دارد.

کد مطلب: ۶۹۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران،در این برنامه که در آموزشگاه شهدای ایران تایر آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار گردید ، صمدعلائی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و بار شهرداری درسخنانی اظهار کرد:اجرای این طرح در قالب گروه شهریاران جوان میباشد و مناسب با موقعیت های مذهبی و فرهنگی ، اتوبوس ارتقاء فرهنگ شهروندی در واحدهای آموزشی حضور خواهد یافت و دانش آموزان در یک جلسه آموزشهای لازم را فرا خواهند گرفت .

وی در ادامه افزود:به عنوان مثال ، در هفته وحدت،میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) ،روز حمل و نقل،روز ایمنی و مانور زلزله وسایر مناسبتها فضای داخل اتوبوس با پیام های مربوط به موقعبت آن مناسبت تزیین و پس از حضور دانش آموزان، آنها با دریافت بروشورها و هدایا با نظارت کارشناسان مربوطه راهنمایی میشوند.

حسن حبیبی پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در این مراسم ، با استقبال از این حرکت فرهنگی شهرداری اسلامشهر، از آمادگی مجموعه آموزش و پرورش در اجرای طرح شهریاران جوان خبر داد.

شایان ذکر است ، در این مراسم ،امیر عبداللهیان فرمانده سپاه سید الشهدا(ع)، کریمی ، رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ، اخوان ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، مسئولین شهرداری و مدیر و کادر ادارای آموزشگاه شهدای ایران تایر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار