پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت هشتم اسفندماه

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در پیامی هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۰۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت هشتم اسفندماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، متن پیام عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بدین شرح است:

مهمترین هدف تشکیل نهاد امورتربیتی ، دفاع از مرزهای اعتقادی، حفظ دستاوردهای نظام،تبیین ارزش های انقلاب و انتقال مفاهیم آن به نسل های حاضر و آینده است.

امورتربیتی به منزله شجره طیبه ای است که با اندیشه های شهیدان رجایی و باهنر در مدارس کاشته شد تا دانش آموزان را به ارزش های اسلامی ترغیب کند.

استمرار و دوام جوامع بشری مستلزم انتقال مجموعه ارزش ها، رفتارها و دانش های آن به نسل های جدید است و یقینا آموزش و پرورش و مدارس جهت انجام این امر خطیر به عنوان مهمترین وسیله انتقال دانش ،تربیت و فرهنگ اسلامی بوده است که این امر جز با حضور معلمان و مربیان دلسوز و فداکار میسر نمی شود ، لذا تقدیر و پاس داشت زحمات فرهنگیان در طول زمان بر کسی پوشیده نیست.

لذا اینجانب سی و هفتمین سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته ، به ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس سراسر استان تبریک عرض نموده و از تلاش های بی دریغ و ارزشمند یکایک شما عزیزان قدردانی می نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(ع) در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تحقق آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید سربلند و سرزنده باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار