آثار جشنواره کاشان ، به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا می کند

کاشان (پانا)_مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران گفت: آثاری که موفق به کسب عنوان برگزیده از جشنواره منطقه‌ای کاشان شوند ، به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آثار جشنواره کاشان ، به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا می کند

به گزارش پانا کاشان سیدصادق موسوی اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران مهمترین جشنواره فیلم کوتاه خاورمیانه است و این بی شک بر جذابیت و حساسیت جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان افزوده است.
به گفته وی، یکی از مهمترین جشنواره‌های منطقه ای سینمای جوان کشور امسال در کاشان برگزار شد چرا که علاوه بر حجم بالای آثار پذیرفته شده نسبت به جشنواره های قبلی، دو استان تهران و اصفهان به عنوان دارندگان دفاتر سینمایی جوان فعال نیز، آثار فیلم و عکس هنرمندان جوان‌شان به جشنواره کاشان راه پیدا کرده است.
موسوی افزود: تلفیق میزبانی خوب شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر سینمای جوان کاشان از جشنواره پنجاه و نهم و رونمایی از یادمان این جشنواره که المان جشنواره فیلم کوتاه تهران هم محسوب می شود در کنار ساختمان مرکزی شهرداری کاشان نکته مهم و مثبت و البته نشان دهنده ذوق و شوق شهرداری فرهیخته کاشان به مفاهیم فرهنگی هنری است.
همزمان با سومین روز از پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس جوان کاشان ، از یادمان سینمای جوان کشور در مقابل ساختمان شهرداری کاشان با حضور شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران پرده برداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار