امام جمعه قاین در جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان:

مسئولین برای جلسات امر به معروف اهمیت بیشتری قائل شوند

قاین (پانا) ـ امام جمعه قاین گفت:جلسات امر به معروف و نهی از منکر باید به موقع برگزار و مسئولین و افراد حاضر اهمیت بیشتری برای جلسات قائل و در جلسات حضور مستمر داشته باشند .

کد مطلب: ۸۰۲۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین برای جلسات امر به معروف اهمیت بیشتری قائل شوند

حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قاینات اظهارکرد:جامعه هم دارای انسان ها ی مومن وهم دارای انسان های فاسق است و برای این که انسان های فاسق ،فسقشان لطمه ای را بر مومنان جامعه وارد نکند عده ای بایستی افراد را به راه خیر و راه سعادت رهنمون کنند.

وی با بیان این که این گونه جلسات قائم به خود شخص و افراد است ؛گفت: اگر بناست این نشست ها سود داشته باشد حداقل بایستی از حالت لغویت بیرون آمده و جلسات امر به معروف و نهی از منکر به موقع برگزار و مسئولین و افراد حاضر اهمیت بیشتری برای جلسات قائل ودر جلسات حضور مستمر داشته باشند.

امام جمعه قاین تصریح کرد:باور من بر این است که بسیاری از ناهنجاری های عمومی با مصوباتی در شورای فرهنگ عمومی شهر و شورای امربه معروف قابل حل شدن است ولذا اگر بنا باشد این جلسات برپا شود وسودی نداشته باشد و فقط هزینه بر باشد فایده ای ندارد ونباید از کنار این کارها به راحتی بگذریم.

حجت الاسلام رحمانی گفت: سیاستهایی که از رده بالا برای امر به معروف و نهی از منکر ابلاغ می شود به امید اجرایی شدن بوده است و بنابراین خواسته ما این است که مسئولین در این جلسات حضور داشته باشید وبرای اجرایی شدن این سیاستها همکاری نیز داشته باشید.

وی درادامه گفت:پیغمبر(ص) می فرمایند اگر امر به معروف ونهی از منکر ترک شود شرور امت بر گُرده مردم سوار خواهد شد . و وقتی مردم در نیمه های شب به درگاه خداوند ناله بزنند که شر این افراد را از سرما کم کن دعایشان مستجاب نخواهد شد.

سرهنگ هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اظهارکرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیاز به یک هماهنگی و جلسات تخصصی دارد وخواسته ما این است که مسئولین در این ستاد همکاری داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار