معلمان نماد صلح وآرامش هستند و نباید اجازه دهند به جایگاهشان خدشه ای وارد شود

مشهد (پانا): مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در جلسه هم اندیشی معاونان و کارشناس مسئولان مقاطع بر حفظ جایگاه و شان معلمان تاکید شد.

کد مطلب: ۸۰۱۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نماد صلح وآرامش هستند و نباید اجازه دهند به جایگاهشان خدشه ای وارد شود

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سیدرضا خاتم پور در ابتدای جلسه هم اندیشی معاونان و کارشناس مسئولان مقاطع با بیان اینکه سلامتی و امنیت، دو نعمت مهم هستند و تا زمانی که وجود دارد کمتر وجودشان احساس می شود گفت: با تحرکات معاندین بعضا اقداماتی در سطح کشور اتفاق می افتد تا اقدامات ارزشمند میهنمان و مردم صبور و غیور ایران را زیر سئوال ببرند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اظهار داشت: آنچه امروز در جهان تبر به ریشه اسلام می زند ، جریانات و فرقه های تکفیری است که در کنار امپریالیست به رواج نا امنی در کشورهای اسلامی دامن می زنند

وی با اشاره به اینکه معلمان نماد صلح وآرامش هستند گفت: گاهی برخی مسئولین تلاش این قشر زحمتکش را کامل نمی بینند اما نباید فرهنگیان ما اجازه دهند با رسوخ افکار مشوش به بدنه این دستگاه موجبات ناامنی در کشور ایجاد شود.

خاتم پور تصریح کرد: وظیفه معلمان نه تنها برقراری آرامش است بلکه باید دانش آموزان را آگاه کنند تا فریب دشمنان را نخورند و با انگیزه ماجرا جویی ، فضای جامعه را ملتهب کنند.

وی خاطر نشان ساخت: حلقه اتصال ستاد و مدرسه ، کارشناسان هستند و نقطه وصل نظام آمورزش و پرورش معلمان هستد که ضمن آنکه توجه باید به آنان بیشتر باشد ، بایستی به تنویر افکار عمومی کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار